Algemene vergaderingen Telenet in april: formaliteiten voor deelname gewijzigd in de strijd tegen de Covid-19 pandemie

De informatie inbegrepen in dit persbericht is gereglementeerde informatie zoals bedoeld in het KB van 14 november 2007 betreffende de verplichtingen van emittenten van financiële instrumenten toegelaten tot de verhandeling op een gereglementeerde markt.

Brussel, 10 april 2020 – Telenet Group Holding NV (“Telenet” of de “Vennootschap”) (Euronext Brussels: TNET) maakt bekend dat de raad van bestuur (de “Raad van Bestuur”), met gebruik van de keuzemogelijkheden onder een recente regelgevende ingreep in de strijd tegen de Covid-19 pandemie, bepaalde besluiten heeft genomen met betrekking tot de gewone en buitengewone algemene vergadering te houden op 29 April 2020 (de “Algemene Vergaderingen 2020”).

Persbericht TGH - Press release SHM - Covid 19 - NL.pdf - 248 KB

Financieel
Over Telenet Group NV

Telenet Group is een onderdeel van Telenet Group Holding nv en is genoteerd op Euronext Brussel onder ticker symbool TNET. Voor meer informatie, surf naar www.telenet.be. Liberty Global - één van 's werelds grootste geconvergeerde video-, breedband- en communicatiebedrijven - innoveert en versterkt mensen in zes landen in Europa om optimaal gebruik te maken van de digitale revolutie. Liberty Global bezit een rechtstreeks belang van 57,9% in Telenet Group Holding SA/NV (exclusief eventuele eigen aandelen die deze laatste van tijd tot tijd in zijn bezit heeft).

Telenet Group NV