Apple TV+ is nu beschikbaar op Telenet TV in België

Mechelen, België - 13/02/2024 - Vanaf vandaag kunnen Telenet TV-klanten genieten van de beste films en series van Apple TV+ op je Telenet TV-box, met onder andere bekroonde titels zoals Masters of The Air, Ted Lasso, The Morning Show, Bad Sisters, Slow Horses, Hijack, Silo en de Oscar-genomineerde film Killers of the Flower Moon van regisseur Martin Scorsese.

"We zijn opgetogen om de bekroonde content van Apple TV+ naar nog meer Belgische huiskamers te brengen," zegt Christophe Dejaeghere, Product Manager bij Telenet.

Om te abonneren, kunnen Telenet TV-klanten terecht op tv.apple.com of de TV-app op hun iPhone, iPad, Apple TV of Mac. Ze kunnen Apple TV+ vervolgens vinden in de 'APPS'-sectie op de startpagina van Telenet TV. Meer informatie over Apple TV+ op Telenet TV is beschikbaar op https://www2.telenet.be/residential/nl/producten/telenet-tv/appletvplus

Apple TV+ is beschikbaar via de Apple TV-app in meer dan 100 landen en regio's, op meer dan 1 miljard schermen, waaronder iPhone, iPad, Apple TV, Mac, populaire smart tv van merken zoals Samsung, LG, Sony, VIZIO en TCL, evenals op Roku en Amazon Fire TV-apparaten, Chromecast met Google TV, PlayStation, Xbox-gamingconsoles en tv.apple.com. Dit alles voor €9,99 per maand. En voor een beperkte tijd kunnen klanten die een nieuwe iPhone, iPad, Apple TV, Mac of iPod touch aanschaffen en activeren, drie maanden gratis Apple TV+ krijgen.

Voor meer informatie kun je terecht op apple.com/tvpr en de volledige lijst van ondersteunde apparaten raadplegen.