Burgemeester Bart Somers opent nieuw Telenet-contactcenter in Mechelen Zuid

Burgemeester Bart Somers opent nieuw Telenet-contactcenter in Mechelen Zuid

Donderdag 15 december 2016 — Mechelen - In aanwezigheid van burgemeester Bart Somers en Benedikte Paulissen, verantwoordelijke klantenservice Telenet, werd deze middag het nieuwe contactcenter van Telenet in Mechelen officieel geopend. In het gebouw aan de bedrijvenlaan in Mechelen Zuid werken zo’n 350 medewerkers. Zij verhuisden dit najaar van de kantoren aan de Liersesteenweg naar hun nieuwe stek. De medewerkers staan klanten telefonisch te woord bij commerciële, administratieve of technische vragen. Het aantal gesprekken daalt echter elk jaar: meer dan 80% van alle interacties met klanten verloopt digitaal. 

Eerder dit jaar blies Telenet twintig kaarsjes uit. Het bedrijf is op twintig jaar sterk gegroeid en stelt momenteel meer dan 3000 mensen tewerk. 

Benedikte Paulissen, verantwoordelijke customer service Telenet, en burgemeester Bart Somers
Benedikte Paulissen, verantwoordelijke customer service Telenet, en burgemeester Bart Somers

Contacteer ons

Isabelle Geeraerts

Woordvoerster

Telenet

Published with Prezly