Clip "samen straffer" brengt Nys’ rivalen en supporters samen.

Afgelopen weekend verrasten Play Sports, Sioen en een vol Sportpaleis Sven Nys met het speciaal voor hem geschreven supporterslied "samen straffer". Vandaag verschijnt de videoclip waarin Nys’ rivalen en fans het supporterslied als één brengen vanuit Oostmalle en het Sportpaleis. Woensdag kan de muziek van "samen straffer" ook gedownload worden.

De videoclip werd opgenomen tijdens de Sluitingsprijs Oostmalle en tijdens “Merci Sven!” in het Sportpaleis. De beste vrienden van Nys, zijn mechaniciens en zijn grootste fans komen aan bod, samen met bekende gezichten uit het veldrijden zoals Paul Herygers, Bart Wellens, Roland Liboton, Wout Van Aert, Matthieu van der Poel, en vele anderen. Commentator Michel Wuyts zorgt voor een passende inleiding. Allemaal samen bedanken ze Sven voor de strafste momenten van de afgelopen 18 jaar.

De clip is vanaf vandaag te bekijken op playsports.be/samenstraffer

Vanaf woensdag 9 maart is “samen straffer” ook beschikbaar op iTunes.

Over Telenet

Telenet Group is een onderdeel van Telenet Group Holding nv en is genoteerd op Euronext Brussel onder ticker symbool TNET. Voor meer informatie, surf naar www.telenet.be. Liberty Global - 's werelds grootste internationale tv- en breedbandbedrijf, investeert, innoveert en versterkt mensen in meer dan 10 landen in Europa om optimaal gebruik te maken van de digitale revolutie - bezit een rechtstreeks belang van 56,36% in Telenet Group Holding SA / NV (exclusief eventuele eigen aandelen die deze laatste van tijd tot tijd in zijn bezit heeft).

Telenet