Conference League: KAA Gent - Maccabi Haifa LIVE op Play 5

ALLE BUFFALO-SUPPORTERS WELKOM OP PLAY 5

Op advies van politie en veiligheidsdiensten zijn er geen supporters in de KAA Gent-arena toegelaten op woensdagavond, dus kruipen ze met z’n allen voor de buis.

Vanaf 17u40 verwelkomt Bart Raes in de studio Bob Peeters en Olivier Deschacht, het commentaar is van Philippe Crols en Geert De Vlieger.
​Inzet van het duel: een Europese achtste finale. Nog even herinneren dat KAA Gent vorig seizoen de kwartfinales van de Conference League speelde en daarin verloor van de ​ latere winnaar West Ham. Maccabi Haifa won de heenwedstrijd met 1-0, maar gaf een allesbehalve onoverwinnelijke indruk. Een goed KAA Gent moet deze klus kunnen klaren.

KAA Gent – Maccabi Haifa, op woensdagavond vanaf 17u40 op Play 5.

De rest van de Europa en Conference League-matchen worden gewoon op donderdagavond gespeeld. Bij Play Sports kan u er vier integraal bekijken.

Om 18u40 kan u kiezen tussen Toulouse – Benfica – op Play Sports 1 – en Bodo Glimt – Ajax op Play Sports 2. Benfica en Ajax, twee grote namen in Europa die hard zullen moeten knokken.

Vanaf 20u55 volgen we Romelu Lukaku en zijn AS Roma tegen Feyenoord, op Play Sports 1. Vorige week in de Kuip werd het 1-1, uiteraard met een goal van onze Rode Duivel.
​Wie liever Dries Mertens aan het werk ziet met Galatasaray, zapt naar Play Sports 2. De Turkse kampioen verdedigt in Tsjechië een krappe 3-2 voorsprong.

Alle andere hoogtepunten bundelen we in ons samenvattingsprogramma om 23u15.

Woensdag én donderdag het beste uit de Europa én de Conference League. Enkel en alleen bij Play. We love football!

woensdag 21 februari

17u40, Play 5: Studio LIVE, Conference League: KAA Gent - Maccabi Haifa