Play Sports reclamepanelen reageren op wedstrijdgebeurtenissen met historische clubmomenten

Iconische voetbalmomenten moeten fans en spelers inspireren tijdens Gent-Standard

Play Sports lanceert een opvallende primeur: voor het eerst zal de reclameboarding in de Ghelamco-arena live reageren op wedstrijdgebeurtenissen. Met straffe momenten uit de Gentse voetbalgeschiedenis wil Play Sports, fans en spelers inspireren tijdens de levensbelangrijke wedstrijd AA Gent – Standard.

Het wordt een historische wedstrijd vrijdagavond voor AA Gent. Als de club nog Play Offs I wil halen, kan het maar beter winnen. Sportzender Play Sports wil de partnerclub en supporters een een duwtje in de rug geven met een opvallende stunt.

Fans en spelers krijgen een primeur te zien: de reclameborden langs het veld zullen live inspelen op wat er tijdens de wedstrijd gebeurt. Zo worden er telkens iconische clubmomenten aangehaald op basis van live-acties. Een voorbeeld: mocht Standard met 0-1 voorkomen, dan toont de reclame-boarding beelden van een wedstrijd uit 2015, waarin Gent een 0-1 achterstand nog ophaalde. Mocht AA Gent een Penalty tegen krijgen? Dan krijgen de fans een van de meest memorabele momenten uit de clubgeschiedenis te zien. De minuut waarop Eric Viscaal zichzelf onsterfelijk maakte door een penalty te stoppen tegen Cercle in 1993.

De reclameborden gaan vanavond in première. Bedoeling is om fans te motiveren en alle fantastische momenten uit de geschiedenis van hun Club te laten herbeleven. Want zo wordt aangetoond dat in voetbal alles kan, met de geschiedenis als bewijs. De ideale opwarmer voor de Play Offs.

Entertainment
Over Telenet Group NV

Telenet Group is een onderdeel van Telenet Group Holding nv en is genoteerd op Euronext Brussel onder ticker symbool TNET. Voor meer informatie, surf naar www.telenet.be. Liberty Global - 's werelds grootste internationale tv- en breedbandbedrijf, investeert, innoveert en versterkt mensen in meer dan 10 landen in Europa om optimaal gebruik te maken van de digitale revolutie - bezit een rechtstreeks belang van 57,3% in Telenet Group Holding SA / NV (exclusief eventuele eigen aandelen die deze laatste van tijd tot tijd in zijn bezit heeft).

Telenet Group NV