Disney+ nu rechtstreeks beschikbaar via je Telenet TV-box

Telenet kondigt aan dat Disney+ vanaf nu rechtstreeks beschikbaar is via je Telenet TV-box. Dit betekent dat je nu moeiteloos kunt genieten van al je favoriete streamingdiensten, waaronder Streamz, Netflix, Prime Video en Disney+, op één handig account samen met je telecomdiensten. Leun dus achterover en pak je favoriete snacks erbij, want jouw ultieme streamingavontuur begint hier!

Regisseur van je eigen entertainment

De integratie van Disney+ op de Telenet-decoder maakt het beheer van je entertainmentdiensten een fluitje van een cent. En het beste nieuws? Je behoudt al je gebruikersprofielen, kijkgeschiedenis en voorkeuren als je de Disney+-app gebruikt op Telenet-decoders. Ook je oude vertrouwde login en wachtwoord blijven gewoon hetzelfde.

"Dankzij de toevoeging van Disney+ maken we een serieuze vooruitgang in onze missie om klanten de ultieme kijkervaring te bieden, met gebruiksgemak en kwaliteit als onze topprioriteiten. Zo wordt het super eenvoudig om via de Telenet TV-box je favoriete films en series te vinden en je Disney+-abonnement moeiteloos te bestellen, beheren en betalen,” aldus Christophe Dejaeghere, Product Manager bij Telenet.

Bereid je dus voor op de uitzonderlijke storytelling van Disney, Pixar, Marvel, Star Wars, National Geographic en Star. Met het hele jaar door nieuwe series, blockbusterfilms en exclusieve originele films en series is er voor iedereen iets te streamen. Met een eindeloze entertainmentbibliotheek die alles omvat van documentaires en veelgeprezen dramareeksen tot komedies en klassieke animatie, vind je op Disney+ de verhalen die je verwacht + zoveel meer.

"Bij The Walt Disney Company werken we voortdurend aan de best mogelijke consumentenervaring. Dankzij deze samenwerking met Telenet kunnen consumenten eenvoudig genieten van de streamingdienst Disney+ via het tv-platform, de producten en diensten van Telenet. Het is een fantastische volgende stap in onze langdurige strategische samenwerking," verklaart Bart Verhoeven, Director Affiliate Distribution bij The Walt Disney Company Benelux.

Van Neverland naar New York

Om de lancering van Disney+ bij Telenet te vieren, maken we tijdens de maand juni een onvergetelijke tour onder het motto: "Eindelijk al je entertainment op één plaats". Onze entertainment-truck zit boordevol betoverende momenten waar alle Disneyfans van zullen genieten. Bekijk hier de nieuwste Disney+-series en -films terwijl je geniet van heerlijke ijsjes, en waag je aan verrassende spelletjes en spannende wedstrijden. Want zowel Telenet- als niet-Telenet-klanten maken kans om een onvergetelijke reis te winnen!

Droom je van een betoverende trip naar Londen, geïnspireerd op het avontuurlijke verhaal van Peter Pan? Dan is dit jouw kans! De twee gelukkige winnaars krijgen een verblijf van drie nachten in een hotel in het hart van Londen, een Peter Pan-thematische Afternoon Tea met panoramisch uitzicht over de stad, een voucher van £200 voor de Disney Store, Fast Track-tickets voor de London Eye en een reisverzekering. En alsof dat nog niet genoeg is, belonen we nog een geluksvogel met een citytrip naar het bruisende New York tijdens de kerstvakantie. Geniet van een verblijf van drie nachten in een hotel in Midtown, ga schaatsen in het Rockefeller Center, bewonder de Radio City Christmas Show, geniet van een feestelijke maaltijd én ontvang een reisverzekering als kers op de taart.

Je kunt zowel in de entertainment-truck als online meedoen!

Wil je graag deelnemen? Surf dan naar telenet.be en zie je droom in vervulling gaan. #ProTip Om je kansen te vergroten, spring je best aan boord van onze waanzinnige entertainment-truck waar een magische hint voor de online wedstrijdvraag op je wacht. Veel succes!

Glenn Dierickx
Glenn Dierickx Communications Advisor, Oona

Telenet Group is een onderdeel van Telenet Group Holding nv en is genoteerd op Euronext Brussel onder ticker symbool TNET. Voor meer informatie, surf naar www.telenet.be. Liberty Global - één van 's werelds grootste geconvergeerde video-, breedband- en communicatiebedrijven - innoveert en versterkt mensen in zes landen in Europa om optimaal gebruik te maken van de digitale revolutie. Liberty Global bezit een rechtstreeks belang van 59,2% in Telenet Group Holding SA/NV (exclusief eventuele eigen aandelen die deze laatste van tijd tot tijd in zijn bezit heeft).

Over Disney+

Disney+ is de streamingplaats voor films en series van Disney, Pixar, Marvel, Star Wars en National Geographic, samen met The Simpsons en nog veel meer. In bepaalde internationale markten bevat het ook Star, het algemene entertainmentmerk.  Disney+ is de direct-to-consumer streaming service van The Walt Disney Company en biedt een groot scala aan originele speelfilms, documentaires, live-action- en animatieseries en shorts. Naast ongekende toegang tot Disney’s ongelooflijke bibliotheek aan film- en televisie-entertainment, animatieseries en shorts, is Disney+ ook het exclusieve streamingplatform voor de nieuwste releases van The Walt Disney Studios. Bezoek DisneyPlus.com om meer te ontdekken over de service, of vind de Disney+-app op de meeste mobiele en geconnecteerde tv-apparaten.