Een nieuw seizoen van 'Trapped'!

'Trapped 2' is vanaf 24 februari beschikbaar op Play en Play More van Telenet en vanaf 5 maart op lumiereseries.com.

Er komt een nieuw seizoen aan van het kijkcijferkanon 'Trapped'! Deze keer zitten de personages niet fysiek, maar psychologisch vast. 'Trapped 2' zal opnieuw tien afleveringen tellen en politieagenten Andri Ólafsson, Hinrika en Ásgeir (Ólafur Darri, Ilmur Kristjánsdóttir en Ingvar Eggert Sigurðsson) zijn weer van de de partij. Regisseur Baltasar Kormákur ('Everest', 'Adrift') zal op maandag 11 februari aanwezig zijn in Brussel voor interviews. Gelieve naar riema@oona.be te mailen voor interview aanvragen en screeners.

Een verarmde schapenboer uit de IJslandse Hooglanden heeft zichzelf in brand gestoken voor het regeringsgebouw, in een poging de minister van economie  te doden. Het onderzoek leidt Andri naar een afgelegen vallei in het noorden van het eiland. Het pittoreske bergachtige landschap blijkt een plek vol bittere conflicten: de lokale boeren vechten tegen de belangen van internationale bedrijven en de uitbreiding van een ultramodern geothermisch centrum.

Entertainment
Over Telenet Group NV

Telenet Group is een onderdeel van Telenet Group Holding nv en is genoteerd op Euronext Brussel onder ticker symbool TNET. Voor meer informatie, surf naar www.telenet.be. Liberty Global - 's werelds grootste internationale tv- en breedbandbedrijf, investeert, innoveert en versterkt mensen in meer dan 10 landen in Europa om optimaal gebruik te maken van de digitale revolutie - bezit een rechtstreeks belang van 57,3% in Telenet Group Holding SA / NV (exclusief eventuele eigen aandelen die deze laatste van tijd tot tijd in zijn bezit heeft).

Telenet Group NV