Fanatico kent vliegende start op Play Sports

Jong en gretig sportmagazine ook op zondag op het open kanaal van Telenet

Gisteren scoorde Play Sports met de eerste aflevering van het nieuwe sportmagazine Fanatico. De ploeg jonge reporters brachten een frisse en eigenzinnige kijk op de sportactualiteit. Zondag kunnen alle digitale tv-klanten van Telenet genieten van de eerste aflevering op het Play Time-kanaal om 13.55u en 16.50u.

Fanatico kende een stevige start. In de eerste aflevering kwam Jan Vertonghen langs op de redactie om Headis te spelen, een pingpong-variant waarbij je kopskills worden getraind. Tennisser-columnist Filip Dewulf blikte terug op de ‘moeder van alle comebacks’ toen Kim Clijsters als jonge mama de US Open ‘09 won. Op het BK Wielrennen stond Astana-renner Laurens De Vreese er helemaal alleen voor, gelukkig kreeg hij Fanatico-assistentie. Sam Van Rossom is het boegbeeld van de Belgische basketploeg, hij is onze fanatico op het EK basket. En de T3 van Fanatico gaf toelichting bij de Rode Duivels selectie.

De Fanatico-gezichten zijn Bram Van Deputte, fervent fietser en Aster Nzeyimana die het veld omruilde voor de commentaarpositie.Zij worden geflankeerd door redactieleden Babett Manalo, Arjan De Ruyck en Pauwel Loncke. Fanatico wordt geproduceerd door Bonka Circus, het productiehuis dat eerder al mooie televisie maakte met ondermeer ‘Iedereen Duivel’ en ‘De Schuur van Scheire’.

Elke donderdag is er een nieuwe aflevering van Fanatico op Play Sports HD1 om 19.30u en 22.30u. Op zondag 6 september kunnen alle digitale tv-klanten van Telenet genieten van de eerste aflevering op het Play Time-kanaal (standaard kanaalnummer 11) om 13.55u en 16.50u.

Bekijk alvast de teaser van de eerste Fanatico.

Nina Mallants Woordvoerster, Telenet
Over Telenet Group NV

Telenet Group is een onderdeel van Telenet Group Holding nv en is genoteerd op Euronext Brussel onder ticker symbool TNET. Voor meer informatie, surf naar www.telenet.be. Liberty Global - 's werelds grootste internationale tv- en breedbandbedrijf, investeert, innoveert en versterkt mensen in meer dan 10 landen in Europa om optimaal gebruik te maken van de digitale revolutie - bezit een rechtstreeks belang van 57,3% in Telenet Group Holding SA / NV (exclusief eventuele eigen aandelen die deze laatste van tijd tot tijd in zijn bezit heeft).

Telenet Group NV