HBO kondigt release datum Game of Thrones, seizoen 7 aan

HBO heeft via een Facebook Live uitzending de lanceringsdatum aangekondigd van seizoen 7 van Game of Thrones. Fans konden via de Play More Facebookpagina volgen hoe een ijsblok smolt, met daarin de lanceringsdatum. Het smeltproces kon versneld worden door te reageren met het woord “FIRE”: hoe meer reacties, hoe sneller het smolt! Uiteindelijk werd bekend gemaakt dat het nieuwe seizoen live gaat in de nacht van 16 op 17 juli.

Zoals de vorige jaren zal Play More het nieuwe seizoen live met de US uitzenden op Play More Series. Ook alle vorige seizoenen zijn beschikbaar.

Over Telenet Group NV

Telenet Group is een onderdeel van Telenet Group Holding nv en is genoteerd op Euronext Brussel onder ticker symbool TNET. Voor meer informatie, surf naar www.telenet.be. Liberty Global - één van 's werelds grootste geconvergeerde video-, breedband- en communicatiebedrijven - innoveert en versterkt mensen in zes landen in Europa om optimaal gebruik te maken van de digitale revolutie. Liberty Global bezit een rechtstreeks belang van 57,3% in Telenet Group Holding SA/NV (exclusief eventuele eigen aandelen die deze laatste van tijd tot tijd in zijn bezit heeft).

Telenet Group NV