Nieuwe teaser: kleine leugens worden groot in Big Little Lies seizoen 2

Vanaf 9 juni op Play (en dus ook Play more) Telenet

Wat krijg je als je klinkende namen als Nicole Kidman en Reese Witherspoon combineert met een memorabele soundtrack, de adembenemende uitzichten van Big Sur en een scenario dat de balans weet te respecteren tussen (zwarte) humor en gevoelige thema’s zoals partnergeweld en seksueel misbruik? Een hele hoop prijzen, waaronder Emmy’s voor beste actrice (Kidman), acteur (Alexander Skarsgard), regisseur (Jean-Marc Vallée) en bijrol (Laura Dern). In het hevig geanticipeerde seizoen 2 doet Big Little Lies daar nog een schepje bovenop door meervoudig Oscarwinnares Meryl Streep toe te voegen aan de sterrencast. In deze eerste teaser krijgen we al een blik op wat ons te wachten staat.

Het tweede seizoen gaat van start onmiddellijk na de gebeurtenissen van seizoen 1. Streep speelt de schoonmoeder van Celeste (Nicole Kidman) en zit natuurlijk met een heleboel vragen over wat er nu precies gebeurd is met haar zoon Perry (rol van Alexander Skarsgard).

Seizoen 1 van Big Little Lies is momenteel integraal te bekijken via Play (en dus ook Play More) van Telenet. In de nacht van 9 op 10 juni gaat seizoen 2 in première bij Telenet, gelijk met de release in de VS. Er zal wekelijks een gloednieuwe aflevering uitkomen.

Karen Moreaux oona

Entertainment
Over Telenet Group NV

Telenet Group is een onderdeel van Telenet Group Holding nv en is genoteerd op Euronext Brussel onder ticker symbool TNET. Voor meer informatie, surf naar www.telenet.be. Liberty Global - één van 's werelds grootste geconvergeerde video-, breedband- en communicatiebedrijven - innoveert en versterkt mensen in zes landen in Europa om optimaal gebruik te maken van de digitale revolutie. Liberty Global bezit een rechtstreeks belang van 57,3% in Telenet Group Holding SA/NV (exclusief eventuele eigen aandelen die deze laatste van tijd tot tijd in zijn bezit heeft).

Telenet Group NV