Nieuwe tv-zender VICELAND vanaf vandaag bij Telenet

VICELAND, de lifestyle- en cultuurzender van VICE, lanceert vandaag in België op Telenet kanaal 21

VICE Media, het grootste mediabedrijf ter wereld dat zich op millennials richt, lanceert de gloednieuwe 24-uurzender VICELAND vandaag in België op Telenet kanaal 21. De tv-zender is vanaf nu beschikbaar via het basispakket van Telenet.

Ter viering van de lancering van de tv-zender, lanceert VICELAND de in België geproduceerde documentaire Census België, een documentaire van 60 minuten waarin jongeren uit het hele land hun mening geven over zichzelf, politiek, drugs, seks, liefde, geld en klimaatverandering. De documentaire laat zien hoe het is om jong te zijn in België.

De programmering van VICELAND België bestaat op avond van lancering ook uit Ellen Page’s Emmy-genomineerde LGBT reis show Gaycation, Action Bronsons’ culinaire show F*ck That’s Delicious, Michael K. Willams’ Black Market, waarin hij de schaduw economieën van over de hele wereld verkent, en Hate Thy Neighbour, waarin Britse comedian Jamali Maddix onderzoek doet naar de staat van haat en extremisme in Europa en de Verenigde Staten.

VICELAND België zal internationale en lokale programma’s brengen, dit altijd met de voor VICE kenmerkende en unieke blik op jongerencultuur, over onder andere muziek, eten, identiteit, seks, mode en sport.

Isabelle Geeraerts Woordvoerster, Telenet
Over Telenet

Telenet Group is een onderdeel van Telenet Group Holding nv en is genoteerd op Euronext Brussel onder ticker symbool TNET. Voor meer informatie, surf naar www.telenet.be. Liberty Global - 's werelds grootste internationale tv- en breedbandbedrijf, investeert, innoveert en versterkt mensen in meer dan 10 landen in Europa om optimaal gebruik te maken van de digitale revolutie - bezit een rechtstreeks belang van 56,36% in Telenet Group Holding SA / NV (exclusief eventuele eigen aandelen die deze laatste van tijd tot tijd in zijn bezit heeft).

Telenet