Nieuwe USD 850 miljoen termijnlening met vervaldag in 2024 ter verlenging van onze looptijd

• Telenet heeft een USD 850 miljoen termijnlening met een termijn van 8 jaar en vervaldag in juni 2024 uitgegeven
  • De netto-opbrengsten van deze transactie zijn bedoeld om Faciliteiten O en P onder Telenets bestaande Senior Credit Facility vervroegd terug te betalen en om vervolgens de €300 miljoen Senior Secured Fixed Rate Notes die in februari 2021 vervallen en de €400 miljoen Senior Floating Rate Notes die in juni 2021 vervallen, af te lossen
  • Met deze transactie, die geen impact heeft op Telenets schuldgraad, zal Telenet de gemiddelde looptijd van haar schulden verlengen tegen huidige aantrekkelijke marktvoorwaarden

Telenet Group Holding NV ("Telenet" of de "Vennootschap") kondigt de lancering aan, op 2 mei 2016, van een USD 850 miljoen termijnlening ("Facility AD") met vervaldag in 2024. Prijszetting en syndicatie zullen in de komende week plaatsvinden.

Cfr Persbericht

Over Telenet Group NV

Telenet Group is een onderdeel van Telenet Group Holding nv en is genoteerd op Euronext Brussel onder ticker symbool TNET. Voor meer informatie, surf naar www.telenet.be. Liberty Global - 's werelds grootste internationale tv- en breedbandbedrijf, investeert, innoveert en versterkt mensen in meer dan 10 landen in Europa om optimaal gebruik te maken van de digitale revolutie - bezit een rechtstreeks belang van 57,3% in Telenet Group Holding SA / NV (exclusief eventuele eigen aandelen die deze laatste van tijd tot tijd in zijn bezit heeft).

Telenet Group NV