Nog 67 dagen: bereid jezelf voor op seizoen 8 van Game of Thrones

Kijk vanaf morgen elke dag één aflevering en je bent bij voor de start van het allerlaatste seizoen

Het lange wachten is bijna voorbij! Nog even en het achtste en laatste seizoen van Game of Thrones maakt zijn opwachting. Tot dusver zijn er de afgelopen jaren in totaal exact 67 afleveringen van het HBO-fenomeen verschenen. En vanaf morgen, 6 februari, duurt het nog exact 67 dagen vooraleer een nieuwe aflevering op de wereld wordt losgelaten. Kijk vanaf morgen elke dag één unieke, fantastische, shockerende en onthullende aflevering via Telenet Play of Play More en je bent helemaal mee, mooi op tijd om seizoen 8 te ontdekken!

67 afleveringen in evenveel dagen
Game of Thrones is de onbetwiste koning van de plottwist en onverwachte wendingen. Hoog tijd dus om de komende 67 dagen nog eens rustig te herbekijken hoe de vork juist in de steel zat. Anderzijds is het nù ook het moment om als complete beginner in te haken en net op tijd klaar te zijn. En om het helemaal stressvrij en comfortabel te houden gebruik je onze handige ‘Game of Thrones’ binge-kalender. Zo houd je je kijkschema nauwkeurig in de gaten te houden en mis je zeker geen aflevering!

Wie zal op de ‘Throne’ belanden? Welke hoofdrolspelers overleven de op til staande oorlogen? En vooral: welke verrassingen heeft ‘GoT’ nog in petto voor ons? Binnen goed 67 dagen, vanaf 14 april, worden al deze vragen (hopelijk) beantwoord in seizoen acht van Game of Thrones!

Seizoen 1 tot en met 7 van Game of Thrones zijn momenteel integraal te bekijken via Play en Play More van Telenet. Vanaf 14 april zal wekelijks een gloednieuwe aflevering te zien zijn van seizoen 8, gelijk met de release in de VS.

Entertainment
Over Telenet Group NV

Telenet Group is een onderdeel van Telenet Group Holding nv en is genoteerd op Euronext Brussel onder ticker symbool TNET. Voor meer informatie, surf naar www.telenet.be. Liberty Global - 's werelds grootste internationale tv- en breedbandbedrijf, investeert, innoveert en versterkt mensen in meer dan 10 landen in Europa om optimaal gebruik te maken van de digitale revolutie - bezit een rechtstreeks belang van 57,3% in Telenet Group Holding SA / NV (exclusief eventuele eigen aandelen die deze laatste van tijd tot tijd in zijn bezit heeft).

Telenet Group NV