Play Sports breidt aanbod uit met tennis

Maandag 6 maart 2017 — Een van de speerpunten van Play Sports is de focus op de sportieve prestaties van straffe Belgen. En daar kan David Goffin dezer dagen niet in ontbreken. Binnenkort kunnen tennisfans hem aan het werk zien in de ATP World Tour Masters 1000 toernooien. Play Sports voegt deze vanaf 9 maart toe aan zijn aanbod, inclusief de ATP Finals in Londen.

Goed nieuws voor de tennisfans, vanaf 9 maart breidt Telenet het aanbod van Play Sports uit met de ATP World Tour Masters 1000 toernooien en de ATP finals. Klanten konden al via Eleven Sports Network een aantal tennistoernooien volgen, maar met deze ATP toernooien zendt Telenet tien top-tennistoernooien uit doorheen het jaar met een gegarandeerde deelname van de wereldtoppers zoals Djokovic, Nadal, Federer, Murray, enz. Nu onze straffe Belg David Goffin als eerste Belg de top 10 bereikte, kunnen fans ook zijn prestaties op de ATP 1000’s live en op de voet volgen. Van de toernooien zullen alle kwartfinales, halve finales en finales in het enkelspel uitgezonden worden, maar ook de wedstrijden uit de eerdere rondes zullen uitgebreid aan bod komen.

Manu Leroy, director Play Sports: “Bij Play Sports blijven we altijd kijken naar toegevoegde waarde voor onze klanten. We zijn dan ook blij dat we een extra competitie kunnen toevoegen aan ons aanbod. De kijkers kunnen al genieten van voetbal, motorsport, veldrijden, hockey, volleybal, basketbal, golf, NFL en vanaf begin maart wordt dit aanbod dus uitgebreid met tennis. Zo kunnen alle fans mee supporteren voor David Goffin op de ATP tornooien.”

De eerste twee toernooien worden gespeeld in maart, meer bepaald in Indian Wells (9 tot 19 maart) en Miami (22 maart tot 2 april). De wedstrijden worden voorzien van commentaar door Marc Dehous en Carlo Wilmots.

Datums van de ATP toernooien:

Tornooi

Start