Raad van bestuur van Telenet Group Holding NV draagt Enrique Rodriguez voor om benoemd te worden als bestuurder

Vrijdag 22 maart 2019 – Brussel – Telenet Group Holding NV maakt bekend dat, nadat de heer Diederik Karsten vrijwillig ontslag nam per 15 februari 2019, de raad van bestuur de heer Enrique Rodriguez, Executive Vice President & Chief Technology Officer bij Liberty Global, voordraagt ter benoeming als bestuurder van Telenet Group Holding NV in aanloop naar de algemene vergadering van 24 april 2019.

Enrique Rodriguez is de Executive Vice President & Chief Technology Officer bij Liberty Global, hij vervoegde het bedrijf in juli 2018. Voordien was hij CEO en lid van de raad van bestuur bij TiVo. Zijn ervaring in de entertainmentsector houdt daar niet op, van 2015 tot 2017 was hij Executive Vice President en Chief Technology Officer bij AT&T Entertainment Group. De jaren daarvoor was hij aan de slag bij o.a. Sirius XM, Cisco Systems’ Service Provider Video Technology Group, Microsoft en Thomason/RCA. Hij startte zijn carrière na zijn studies als ingenieur aan het Instituto Tecnologico de Monterrey (Mexico).

Enrique Rodriguez

Over Telenet Group NV

Telenet Group is een onderdeel van Telenet Group Holding nv en is genoteerd op Euronext Brussel onder ticker symbool TNET. Voor meer informatie, surf naar www.telenet.be. Liberty Global - één van 's werelds grootste geconvergeerde video-, breedband- en communicatiebedrijven - innoveert en versterkt mensen in zes landen in Europa om optimaal gebruik te maken van de digitale revolutie. Liberty Global bezit een rechtstreeks belang van 57,3% in Telenet Group Holding SA/NV (exclusief eventuele eigen aandelen die deze laatste van tijd tot tijd in zijn bezit heeft).

Telenet Group NV