Telenet beantwoordde in 2017 meer dan 650 vragen per dag via sociale media

Telenet behandelde in het afgelopen jaar maar liefst 232.459 vragen via sociale media. Gemiddeld werden zo 652 vragen per dag beantwoord door ons Social Care Team. Meer dan tachtig procent van al die vragen werden zelfs binnen het uur beantwoord. Dat blijkt uit het Social Media Report van Telenet.

Benieuwd naar meer cijfers over Telenet en sociale media? Bekijk dan het Social Media Report van het afgelopen jaar via deze link. Je vindt er onder andere een overzicht terug van de beste momenten per maand.

Nieuws
Over Telenet Group NV

Als aanbieder van entertainment- en telecommunicatiediensten in België is Telenet Group steeds op zoek naar de perfecte beleving in de digitale wereld voor zijn klanten. Het bedrijf spitst zich onder de merknaam Telenet toe op het aanbieden van digitale televisie, hogesnelheidsinternet en vaste en mobiele telefoniediensten aan residentiële klanten in Vlaanderen en Brussel.

Onder de merknaam BASE levert het mobiele telefonie in België. De afdeling Telenet Business bedient de zakelijke markt in België en Luxemburg met connectiviteits-, hosting- en security oplossingen. Meer dan 3000 medewerkers hebben samen 1 doel voor ogen: leven en werken eenvoudiger en aangenamer maken.

Telenet Group is een onderdeel van Telenet Group Holding nv en is genoteerd op Euronext Brussel onder ticker symbool TNET. Voor meer informatie, surf naar www.telenet.be. Liberty Global - één van 's werelds grootste geconvergeerde video-, breedband- en communicatiebedrijven - innoveert en versterkt mensen in zes landen in Europa om optimaal gebruik te maken van de digitale revolutie. Liberty Global bezit een rechtstreeks belang van 57,3% in Telenet Group Holding SA/NV (exclusief eventuele eigen aandelen die deze laatste van tijd tot tijd in zijn bezit heeft).

De newsroom van BASE vind je via press.base.be

Telenet Group NV
Neerveldstraat 107
1200 Brussel