Telenet brengt iPhone 5s en iPhone 5c naar België vanaf 25 oktober

Telenet kondigt vandaag aan dat het de nieuwe iPhone 5s en de iPhone 5c, vanaf 25 oktober zal verdelen in de Telenet-winkelpunten en via telenet.be. De iPhone 5s en de iPhone 5c zijn bij Telenet apart verkrijgbaar of in een voordelige combinatie met iKING- of iKONG-abonnement. Zo betaalt de klant €199 voor de iPhone 5s 16GB bij een iKING en €99 bij een iKONG. De iPhone 5c 16GB kost €99 bij een iKING en slechts €1 bij een iKONG abonnement.

Telenet kan rekenen op een langdurige samenwerking met Apple. Al sinds mei 2011 is Telenet de eerste operator op de Belgische mobiele markt die gesubsidieerde handset abonnementen voor iPhone aanbiedt. Ook nu zal het Mechelse bedrijf de nieuwe iPhone 5s en iPhone 5c verkopen in combinatie met scherpgeprijsde iKING en iKONG abonnementen, waardoor elke klant zich voordelig een iPhone kan aanschaffen.

Inge Smidts, Sr. VP Residential Marketing: “De nieuwe line-up is veelbelovend en zeer innovatief dankzij de vooruitstrevende technologie die Apple toepast op de iPhone. De toevoeging van de nieuwe iPhone 5c zorgt ervoor dat de smartphonemarkt nog meer wordt uitgebreid. De combinatie van onze competitieve iKING en iKONG-formules met deze kwalitatief hoogstaande producten laat nog meer mensen genieten van de voordelen van een mobiele levensstijl.”

Overzicht prijzen iKING en iKONG en nieuwe iPhone 5s en iPhone 5c vanaf 25/10 op telenet.be/iphone en hieronder in de tabellen:

Abonnement*
(maandelijkse kost)

iKING**

iKONG**

Prijs per maand
Belminuten
SMS
Mobiel internet (MB)

€45
10 000 SMS
1 GB

€75
2 000 min
10 000 SMS
2 GB

* Alle vermelde tarieven gelden voor verbruik in België.

** U kunt de overeenkomst van iKING/iKONG onmiddellijk en kosteloos opzeggen, ook tijdens de eerste 24 maanden.
Telenet rekent u dan enkel een vergoeding aan voor de restwaarde van het toestel.

Prijs toestel (eenmalige kost)

Zonder abonnement

iKING

iKONG

iPhone 5s 16GB

iPhone 5s 32GB

iPhone 5s 64GB

iPhone 5c 16GB

iPhone 5c 32GB

iPhone 5 16GB

iPhone 5 32GB

iPhone 5 64GB

iPhone 4s 16GB

iPhone 4s 8GB

€399

n/a

Over Telenet Group NV

Telenet Group is een onderdeel van Telenet Group Holding nv en is genoteerd op Euronext Brussel onder ticker symbool TNET. Voor meer informatie, surf naar www.telenet.be. Liberty Global - één van 's werelds grootste geconvergeerde video-, breedband- en communicatiebedrijven - innoveert en versterkt mensen in zes landen in Europa om optimaal gebruik te maken van de digitale revolutie. Liberty Global bezit een rechtstreeks belang van 57,3% in Telenet Group Holding SA/NV (exclusief eventuele eigen aandelen die deze laatste van tijd tot tijd in zijn bezit heeft).

Telenet Group NV