Telenet Business maakt KLIK met de klant

KLIK bundels: superieure connectiviteit en service op maat

Mechelen, 26 september 2019 – Hun zaak laten draaien, klanten werven, personeel zoeken boekhouding bijhouden, …. Zelfstandigen en kleine ondernemingen hebben hun handen vol en willen geen tijd verliezen met te lang zoeken naar wat voor hen de beste connectiviteitsoplossing is. Met KLIK speelt Telenet Business in op de specifieke noden van deze doelgroep en lanceert het vandaag een bundel met internet, bellen, mobiel en tv-kijken gecombineerd met persoonlijke hulp. KLIK vervangt de vroegere productbundels WIGO Business en FLUO en is beschikbaar vanaf €65,19 excl. BTW.

Ondernemers kunnen kiezen tussen KLIK-bundels mét mobiel (KLIK) en zonder mobiel (KLIK buro):

Doorgedreven klantenfocus op alle niveaus en voor alle segmenten

Met de lancering van KLIK zet Telenet Business ook een vergaande stap in de service naar al haar klanten. Zelfstandigen en kleine ondernemingen, die een vraag of probleem hebben, kunnen vanaf vandaag 24/7 bij de Telenet Business klantendienst terecht. Een vast contactpersoon per klantenvraag zal deze van A tot Z opvolgen. Het rechtstreekse contact wordt pas beëindigd zodra de klant aangeeft dat de vraag is beantwoord of het probleem is opgelost. Ondertussen houdt de contactpersoon bij Telenet Business de klant proactief op de hoogte. Hierdoor hoeft een klant slechts eenmaal zijn verhaal te doen en krijgt hij of zij informatie op maat.

Met deze persoonlijke aanpak hoopt Telenet Business alle zakelijke klanten nog betere hulp te bieden bij hun digitale transformatie. Na een eerste testfase in 2018 investeerde Telenet Business de voorbije maanden bijna 1 miljoen euro in de uitrol van deze nieuwe manier van werken. De eerste resultaten zijn positief: klanten uit de testfase zijn meer tevreden en medewerkers vertonen grotere jobtevredenheid dankzij hun uitgebreidere verantwoordelijkheid, waardoor ze klantgerichter en autonomer kunnen werken.

Overzicht KLIK TNB_overzicht_25I09-L2_NL.jpg - 124 KB