Telenet en Club Brugge lanceren 'Club TV'

Telenet lanceert in samenwerking met Club Brugge een sportprogramma op Prime Sport dat 'Club TV' is gedoopt. De eerste uitzending is gepland voor 21 juli , de fandag van Club Brugge.
'Club TV' is een intiatief voor, door en met Club Brugge en geeft fans overal in Vlaanderen de kans om een blik achter de schermen te werpen van hun favoriete voetbalclub. Telkens op maandag- en vrijdagavond om 19.40 uur kunnen ze hiervoor terecht op Prime Sport, hét digitale sportkanaal bij uitstek van Telenet Digital TV.
Over Telenet Group NV

Telenet Group is een onderdeel van Telenet Group Holding nv en is genoteerd op Euronext Brussel onder ticker symbool TNET. Voor meer informatie, surf naar www.telenet.be. Liberty Global - één van 's werelds grootste geconvergeerde video-, breedband- en communicatiebedrijven - innoveert en versterkt mensen in zes landen in Europa om optimaal gebruik te maken van de digitale revolutie. Liberty Global bezit een rechtstreeks belang van 57,9% in Telenet Group Holding SA/NV (exclusief eventuele eigen aandelen die deze laatste van tijd tot tijd in zijn bezit heeft).

Telenet Group NV