Telenet heeft 600.000 klanten voor vaste telefonie

Vandaag kon Telenet de 600.000ste klant voor (vaste) telefonie noteren. Het succes van Telenet op vlak van (vaste) telefonie is vooral het gevolg van sterke innovatiekracht en doordachte productontwikkeling : Telenet was het eerste bedrijf in België dat flat-fee tariefformules voor telefonie op de markt bracht met FreePhone en FreePhone 24. Vorige week lanceerde Telenet nog FreePhone Europe als onderdeel van de nieuwe Shakes. Met 600.000 klanten bereikt Telenet een penetratie van bijna 25 % voor Vlaanderen. Zo goed als één op vier Vlaamse gezinnen belt met een Telenet vaste telefonielijn.
Over Telenet

Telenet Group is een onderdeel van Telenet Group Holding nv en is genoteerd op Euronext Brussel onder ticker symbool TNET. Voor meer informatie, surf naar www.telenet.be. Liberty Global - 's werelds grootste internationale tv- en breedbandbedrijf, investeert, innoveert en versterkt mensen in meer dan 10 landen in Europa om optimaal gebruik te maken van de digitale revolutie - bezit een rechtstreeks belang van 56,36% in Telenet Group Holding SA / NV (exclusief eventuele eigen aandelen die deze laatste van tijd tot tijd in zijn bezit heeft).

Telenet