Telenet teast met videoclip ter lancering nieuw product YUGO

Vandaag lost Telenet een korte teaser van een videoclip. Het is een voorsmaakje voor een volwaardige videoclip die maandagavond 18 februari tijdens een exclusief première-evenement onthuld wordt. De videoclip is een ode aan moderne internetcultuur, popcultuur en entertainment. Niet verwonderlijk dus dat Vlaamse influencers Average Rob, Florence Windey, Hakim Chatar en Saïd Boumazoughe hier aan meewerken. De Deense Nadia Marquard Otzen regisseerde de clip. Otzen schreef in het verleden meerdere Grammy-nominations achter haar naam met werk voor onder andere Emeli Sandé en Years&Years.

De clip ondersteunt de lancering van YUGO. YUGO is een nieuw product van Telenet op maat gemaakt van millenials en digital savvies. Mensen die vrij en ongebonden in de digitale samenleving staan, vrij hun entertainment kiezen en zelf bepalen waar en wanneer ze content kijken. Onafhankelijk, online en onderweg, met de smartphone als centrale element.

Over YUGO

Met YUGO brengt Telenet een eerste televisieaanbod zonder decoder en afstandsbediening, gecombineerd met de beste connectiviteit. YUGO wil zo inspelen op de aangepaste entertainmentbehoefte en nieuwe tv-patronen.  Entertainment ligt binnen handbereik via de YUGO-app. Een decoder en afstandsbediening komen hier niet meer aan te pas. 20 basiszenders worden gecombineerd met zeven dagen terugkijk-tv, eenvoudige opnamemogelijkheden en alle films en series van Play. Wie op het grote scherm wil kijken streamt eenvoudig via Google Chromecast of Apple TV. YUGO komt daarnaast met een datapot van 20 gigabyte, die de klant over één of twee simkaarten kan verdelen. Het verbruik van de YUGO-app en van Messenger en Whatsapp telt bovendien niet mee in de datapot. Verder zijn in de bundel per sim 150 belminuten inbegrepen. YUGO is vanaf dinsdag 19 februari verkrijgbaar voor €100/maand. Wie nog geen Chromecast heeft, kan er een verkrijgen voor €5. Meer informatie over YUGO vind je hier.

Entertainment
Over Telenet Group NV

Telenet Group is een onderdeel van Telenet Group Holding nv en is genoteerd op Euronext Brussel onder ticker symbool TNET. Voor meer informatie, surf naar www.telenet.be. Liberty Global - 's werelds grootste internationale tv- en breedbandbedrijf, investeert, innoveert en versterkt mensen in meer dan 10 landen in Europa om optimaal gebruik te maken van de digitale revolutie - bezit een rechtstreeks belang van 57,3% in Telenet Group Holding SA / NV (exclusief eventuele eigen aandelen die deze laatste van tijd tot tijd in zijn bezit heeft).

Telenet Group NV