Telenet verlengt overeenkomst met Eleven Sports

La Liga, Serie A en Bundesliga 3 jaar langer bij Play Sports

Brussel, 8 juni 2018 — Telenet en Eleven Sports Network hebben hun strategische samenwerking met 3 jaar verlengd. Daardoor zullen de Spaanse, Italiaanse en Duitse voetbalcompetities ook de komende 3 seizoenen te bekijken zijn via Play Sports, net als de NBA. Nieuw is dat ook het derde lineaire kanaal van Eleven Sports Network, Eleven Sports 3, zal toegevoegd worden aan het Play Sports aanbod. Dit betekent dat de Play Sports kijker zal kunnen genieten van een breder sportaanbod dan ooit tevoren.

Met Jupiler Pro League, Premier League, Eredivisie en Europa League heeft Play Sports al heel wat mooi voetbalgeweld in petto. Door de hernieuwde samenwerking met Eleven Sports Network kunnen La Liga, Serie A, Bundesliga en de Europese kwalificatiewedstrijden voor het EK 2020 aan dat lijstje worden toegevoegd. Ook fans van de Amerikaanse basketcompetitie NBA blijven aan hun trekken komen.

Deze zomer wordt ook het derde kanaal van Eleven Sports Network, Eleven Sports 3, aan het Play Sports aanbod toegevoegd. Naast extra voetbalwedstrijden uit La Liga, Serie A of Bundesliga is daar ook heel wat andere live sportactie te bekijken: de Euro Hockey League, Cage Warriors en UFC Fighting,  darts, etc. Play Sports blijft dus ook inzetten op andere sporten. Eleven Sports 3 zal in Vlaanderen standaard worden toegevoegd onder kanaalnummer 214, in Brussel onder kanaalnummer 630.

Voor een volledig overzicht van het Play Sports aanbod: surf naar www.playsports.be .

Over Telenet Group NV

Telenet Group is een onderdeel van Telenet Group Holding nv en is genoteerd op Euronext Brussel onder ticker symbool TNET. Voor meer informatie, surf naar www.telenet.be. Liberty Global - 's werelds grootste internationale tv- en breedbandbedrijf, investeert, innoveert en versterkt mensen in meer dan 10 landen in Europa om optimaal gebruik te maken van de digitale revolutie - bezit een rechtstreeks belang van 57,3% in Telenet Group Holding SA / NV (exclusief eventuele eigen aandelen die deze laatste van tijd tot tijd in zijn bezit heeft).

Telenet Group NV