Twin Peaks: Terugkeer van een icoon

Twin Peaks keert terug naar het kleine scherm in mei na een afwezigheid van 26 jaar. De SHOWTIME®-reeks van de originele makers David Lynch en Mark Frost wordt op Play More uitgezonden op 22 mei 2017, 3:00 uur in België, gelijktijdig met de US première.

Het tv-fenomeen Twin Peaks, begon op 8 april 1990 met de vraag "Who killed Laura Palmer?" De nieuwe Twin Peaks pikt in vijfentwintig jaar nadat de inwoners van het schilderachtige noordwestelijke stadje Twin Peaks verbijsterd waren door de moord op hun ‘homecoming queen’ Laura Palmer.

David Lynch regisseert alle 18 delen van de nieuwe serie. Terugkerende leden van de cast zijn onder meer Kyle MacLachlan, David Duchovny en Sherilyn Fenn. Er zijn ook nieuwe gezichten: Monica Bellucci, Laura Dern, Ashley Judd, Tim Roth, Michael Cera en Naomi Watts zijn slechts enkele van de bekende namen die in de nieuwe Twin Peaks verschijnen.

TWIN PEAKS is geschreven en uitvoerend geproduceerd door David Lynch en Mark Frost, en is uitvoerend geproduceerd door Sabrina S. Sutherland.

De nieuwe Twin Peaks, op Play More op 22 mei 2017, 3:00 in België, gelijktijdig met de Amerikaanse première. Deze winter op VIER.

Entertainment
Isabelle Geeraerts Woordvoerster, Telenet
Over Telenet

Telenet Group is een onderdeel van Telenet Group Holding nv en is genoteerd op Euronext Brussel onder ticker symbool TNET. Voor meer informatie, surf naar www.telenet.be. Liberty Global - 's werelds grootste internationale tv- en breedbandbedrijf, investeert, innoveert en versterkt mensen in meer dan 10 landen in Europa om optimaal gebruik te maken van de digitale revolutie - bezit een rechtstreeks belang van 56,36% in Telenet Group Holding SA / NV (exclusief eventuele eigen aandelen die deze laatste van tijd tot tijd in zijn bezit heeft).

Telenet