Update van HBO over seizoen 7 van Game of Thrones

HBO heeft bekendgemaakt dat het zevende seizoen van Game of Thrones uit zeven afleveringen bestaat. De opnames starten later deze zomer en vinden plaats in Noord-Ierland, Spanje en IJsland. ‘Nu de winter in Westeros is gearriveerd, vinden producenten David Benioff en D.B. Weiss het gepaster om de opnames hierop aan te passen. Als gevolg van dit besluit starten de nieuwe afleveringen van Game of Thrones niet in de lente maar in de zomer van 2017’, aldus Casey Bloys van HBO.

Play More zal dankzij haar Home of HBO label seizoen 7 van Game of Thrones gelijktijdig met de US uitzenden, exclusief in Vlaanderen.

Over Telenet

Telenet Group is een onderdeel van Telenet Group Holding nv en is genoteerd op Euronext Brussel onder ticker symbool TNET. Voor meer informatie, surf naar www.telenet.be. Liberty Global - 's werelds grootste internationale tv- en breedbandbedrijf, investeert, innoveert en versterkt mensen in meer dan 10 landen in Europa om optimaal gebruik te maken van de digitale revolutie - bezit een rechtstreeks belang van 56,36% in Telenet Group Holding SA / NV (exclusief eventuele eigen aandelen die deze laatste van tijd tot tijd in zijn bezit heeft).

Telenet