Van connectiviteit naar klantgerichtheid – investeren voor winstgevende groei

Mechelen, 26 september 2022 – Vandaag organiseert Telenet Group Holding NV ('Telenet' of de 'Vennootschap') (Euronext Brussel: TNET) in Londen een Capital Markets Day ('CMD'). Tijdens het evenement worden er door het Senior Leadership Team van Telenet een reeks presentaties gegeven die dieper ingaan op de toekomstige strategische waardedrijvers voor zowel de vaste-infrastructuuractiviteiten ('NetCo'1) als de segmenten Residential, Entertainment & Media en B2B ('Telenet'). Meer details over het evenement zijn te vinden op Telenets investor relations website.

In een reactie op de CMD zei John Porter, Chief Executive Officer van Telenet:

"Ik ben ervan overtuigd dat we duurzame winstgevende groei zullen blijven verwezenlijken en voor al onze stakeholders waarde op lange termijn zullen creëren.Met onze bijgewerkte strategie willen we Telenet transformeren van het vooraanstaande breedband-, media- en entertainmentbedrijf in onze footprint tot een toonaangevende klantgerichte leverancier van connectiviteit, entertainment en digitale services, en duurzame groei stimuleren. Wij plannen aanzienlijke investeringen in zowel onze vaste en mobiele infrastructuur als in onze data en digitale platformen in de komende jaren. Dit moet de waarde voor klanten verder verhogen en op termijn tot meer voordelen leiden. Met een solide balans en liquiditeitsprofiel is Telenet goed gepositioneerd om het huidige onrustige macro-economische klimaat te doorstaan. Ondanks de toegenomen inflatiedruk bevestigen we immers onze financiële vooruitzichten voor het volledige jaar 2022.”

Persbericht Press release CMD 22 - Final NL.pdf - 902 KB

1Onder voorbehoud van goedkeuring door de bevoegde mededingingsautoriteiten