Voetbalfans kunnen Supercup gratis bekijken als reclamefilmpje dankzij Play Sports

Wil je zaterdag de Supercup volgen maar heb je geen ticket en geen Play Sports abonnement? Geen probleem. Play Sports heeft besloten om de wedstrijd integraal online uit te zenden, waar je normaal een reclamefilmpje te zien krijgt. Goed idee? Geweldig idee.

Geen reclamefilmpjes op het internet die we zo snel mogelijk willen wegklikken, maar wél een live topmatch, en dat dankzij Play Sports. Want die hadden het fijne idee om de Supercup, dé topper tussen landskampioen Anderlecht en bekerwinnaar Zulte Waregem, live uit te zenden als ‘pre-roll’ of als ‘pop-up banner’. Dingen die je normaal zo snel mogelijk wegklikt, maar dit weekend niet… “We zoeken steeds naar verrassende manieren om sport tot in de huiskamer te brengen.,” zegt Manu Leroy, director Play Sports. Wie de match wil volgen, kan dat zaterdag vanaf 20u10 op nieuwsblad.be, hbvl.be en gva.be. Bovendien krijg je er de voor- en nabeschouwing bij. Wij zitten alvast klaar.

OP DESKTOP (vanaf zaterdag 20u10): Bekijk de video op deze pagina: http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170718_02977605

OP MOBILE (vanaf zaterdag 20u10): Surf naar deze pagina en even wachten op die pop-up waar we wel naar uitkijken: http://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170720_02980868?adhesePreviewCreativeId=169770

Isabelle Geeraerts Woordvoerster, Telenet
Over Telenet Group NV

Telenet Group is een onderdeel van Telenet Group Holding nv en is genoteerd op Euronext Brussel onder ticker symbool TNET. Voor meer informatie, surf naar www.telenet.be. Liberty Global - 's werelds grootste internationale tv- en breedbandbedrijf, investeert, innoveert en versterkt mensen in meer dan 10 landen in Europa om optimaal gebruik te maken van de digitale revolutie - bezit een rechtstreeks belang van 57,3% in Telenet Group Holding SA / NV (exclusief eventuele eigen aandelen die deze laatste van tijd tot tijd in zijn bezit heeft).

Telenet Group NV