Voor iedereen connectiviteit garanderen is absolute prioriteit

Voor iedereen connectiviteit garanderen is absolute prioriteit

Telenet biedt klanten extra datavolume en meer ontspanning. #samenerdoor

 

Heel wat bedrijven nemen maatregelen om fysiek contact tussen mensen te vermijden en Corona minder kans te geven in ons land. Samen met de schorsing van lessen, sluiting van universiteiten en buitenschoolse activiteiten zorgt dit voor ongekende situaties bij vele gezinnen. Kinderen schommelen tussen leren en vervelen, ouders tussen werk en opvang, senioren tussen eenzaamheid en gezondheid. Een afweging tussen continuïteit en zorg. Tussen voorkomen van erger en het leven door laten gaan.

Telenet begrijpt meer dan ooit voor welke uitdaging gezinnen en bedrijven vandaag staan en wil zijn producten en diensten ten volle inzetten om deze situatie voor iedereen gemakkelijker én aangenamer te maken.

 

Huidig datavolume wordt verdubbeld voor Telenet en BASE

Contact houden tussen families, collega’s, vrienden en zwakkere bevolkingsgroepen is vandaag belangrijker dan ooit. Daarom krijgen Telenet en BASE-klanten met een volumelimiet zowel voor hun vaste als mobiele producten een verdubbeling van de hoeveelheid data waar ze momenteel over beschikken.  Dit geldt ook voor de klanten van Telenet Business. Zodat videoconferencing, e-learning en contact met familie vlot kan lopen. Voor vast internet vanaf maandag, voor mobiel vanaf dinsdagochtend; en beide alvast zeker tot en met 3 april. Helemaal automatisch en zonder kost.

Terwijl de wegen en autostrades leeglopen, verwacht Telenet de komende dagen een stevige toename van verkeer op het mobiele en vaste netwerk. De operator zal dit nauwlettend opvolgen. In deze tijden is het de absolute prioriteit om alle klanten geconnecteerd te houden. Indien bijkomende maatregelen nodig zijn om dit te garanderen, zal Telenet deze ook nemen en hierover duidelijk communiceren. Alle details over de huidige tegemoetkoming zijn te vinden op https://www2.telenet.be/samenerdoor

 

Meer gratis ontspanning voor iedereen

Thuis van school, home-worker of zorgverlener, iedereen zal in deze periode meer dan ooit nood hebben aan ontspanning. Zeker nu sporten, cultuur of cafébezoek niet meer direct mogelijk zijn. Daarom kunnen Telenetklanten vanaf dinsdag een reeks van gratis films en series terugvinden in de TV-theek en ook op kanaal 11. Deze selectie omvat een mix van lokale en internationale programma’s, voor verschillende doelgroepen. De inhoud zal de komende dagen verder aangevuld worden.

 

Continuïteit voor zakelijke klanten

Verschillende zaken en ondernemers worden hard getroffen door de maatregelen tegen het virus. Telenet stelt alles in het werk om zijn klanten in deze moeilijke situatie zo goed mogelijk verder te helpen. Klanten die zeker willen zijn dat al hun medewerkers vlot thuis kunnen werken en om een uitbreiding van hun VPN-verbinding vragen, worden waar mogelijk binnen de 24u verder geholpen. Voor bedrijven in de getroffen sectoren die moeten sluiten de komende weken, is een tijdelijke opschorting van de diensten mogelijk. Deze klanten kunnen ook uitstel van betaling vragen.

 

John Porter, CEO Telenet: “Telecommunicatienetwerken zijn een sleutelinfrastructuur om de economie en maatschappij te ondersteunen. Het is onze taak om erop toe te zien dat zowel families als bedrijven zich geen zorgen hoeven te maken over geconnecteerd te geraken en te blijven. Onze mensen stellen dan ook alles in het werk om iedereen te helpen. Om bedrijven te laten verder werken, mensen te connecteren en de financiële zorgen te beperken. Om zoveel mogelijk vooruit te kunnen, goed te zorgen voor ouderen en jongeren gemotiveerd en geïnspireerd te houden. Samen erdoor!”

 

Info voor Telenet klanten  https://www2.telenet.be/samenerdoor

Info voor BASE klanten: https://www.base.be/nl/veelgestelde-vragen/mobiel-internet-apps/mobiel-internet/samen-door-uitzonderlijke-tijden.html

Info voor Telenet Business klanten; https://www2.telenet.be/TBsamenerdoor

 

 

 

Nieuws
Over Telenet Group NV

Als aanbieder van entertainment- en telecommunicatiediensten in België is Telenet Group steeds op zoek naar de perfecte beleving in de digitale wereld voor zijn klanten. Het bedrijf spitst zich onder de merknaam Telenet toe op het aanbieden van digitale televisie, hogesnelheidsinternet en vaste en mobiele telefoniediensten aan residentiële klanten in Vlaanderen en Brussel.

Onder de merknaam BASE levert het mobiele telefonie in België. De afdeling Telenet Business bedient de zakelijke markt in België en Luxemburg met connectiviteits-, hosting- en security oplossingen. Meer dan 3000 medewerkers hebben samen 1 doel voor ogen: leven en werken eenvoudiger en aangenamer maken.

Telenet Group is een onderdeel van Telenet Group Holding nv en is genoteerd op Euronext Brussel onder ticker symbool TNET. Voor meer informatie, surf naar www.telenet.be. Liberty Global - één van 's werelds grootste geconvergeerde video-, breedband- en communicatiebedrijven - innoveert en versterkt mensen in zes landen in Europa om optimaal gebruik te maken van de digitale revolutie. Liberty Global bezit een rechtstreeks belang van 57,9% in Telenet Group Holding SA/NV (exclusief eventuele eigen aandelen die deze laatste van tijd tot tijd in zijn bezit heeft).

De newsroom van BASE vind je via press.base.be

Telenet Group NV
Neerveldstraat 107
1200 Brussel