Yelo Play-app nog aantrekkelijker voor serieverslinders

Met de Yelo Play-app maakte Telenet het al eerder mogelijk om eender waar en op eender welk scherm naar films, series of TV-programma’s te bekijken. Ook met meerdere gezinsleden tegelijk kijken naar Play op tablet en smartphone kan zonder probleem via de Yelo Play-app. Telenet heeft de technologie van de app nog verder uitgebreid: 'verder kijken' en 'binge viewen' in een handomdraai.

1. In de nieuwe Mijn TV-sectie verschijnt er naast de opnames en geplande opnames ook “verder kijken”. Hierin staan films of afleveringen van series die de kijker nog niet volledig uitgekeken heeft. Met maar één klik kunnen die verder bekeken worden waar ze gestopt zijn. En wanneer een aflevering van een bepaalde serie volledig bekeken is, dan verschijnt hier de volgende aflevering zodra die beschikbaar is.
  2. Vlak voor het einde van een aflevering verschijnt voortaan ook de boodschap "volgende aflevering". Als er hierop geklikt wordt dan gaat de kijker onmiddellijk over naar de volgende aflevering. Of als de kijker wacht tot op het einde van de aflevering, dan start de volgende aflevering automatisch.

Nina Mallants Woordvoerster, Telenet
Over Telenet

Telenet Group is een onderdeel van Telenet Group Holding nv en is genoteerd op Euronext Brussel onder ticker symbool TNET. Voor meer informatie, surf naar www.telenet.be. Liberty Global - 's werelds grootste internationale tv- en breedbandbedrijf, investeert, innoveert en versterkt mensen in meer dan 10 landen in Europa om optimaal gebruik te maken van de digitale revolutie - bezit een rechtstreeks belang van 56,36% in Telenet Group Holding SA / NV (exclusief eventuele eigen aandelen die deze laatste van tijd tot tijd in zijn bezit heeft).

Telenet