Zevende seizoen Game of Thrones breekt records op Play More

Woensdag 19 juli 2017 Telenet maakte de cijfers van de eerste aflevering van het zevende seizoen Game of Thrones wereldkundig. Daaruit blijkt dat de reeks populairder is dan ooit. De eerste episode brak alvast alle records ten opzichte van de vorige seizoenen op Play More.

Telenet heeft de balans opgemaakt van één dag na uitzending van de nieuwste aflevering. Tegen maandagavond 00u00 genoten in totaal al maar liefst 18.000 kijkers van de Starks en de Lannisters. Hiervan bleven meer dan 1.500 die-hardfans wakker om live met de VS, om 3u ’s nachts op Play More te kunnen kijken.

De HBO-reeks blijft jaarlijks aan populariteit winnen. In vergelijking met twee seizoenen geleden, bekeken nu meer dan drie keer zo veel kijklustigen de eerste aflevering van seizoen 7.

GoT is hiermee momenteel de populairste reeks op Play More, samen met Stan Lee’s Lucky Man en It’s Showtime!.

(Extra beeldmateriaal GoT seizoen 7)

Entertainment
Isabelle Geeraerts Woordvoerster, Telenet
Over Telenet

Telenet Group is een onderdeel van Telenet Group Holding nv en is genoteerd op Euronext Brussel onder ticker symbool TNET. Voor meer informatie, surf naar www.telenet.be. Liberty Global - 's werelds grootste internationale tv- en breedbandbedrijf, investeert, innoveert en versterkt mensen in meer dan 10 landen in Europa om optimaal gebruik te maken van de digitale revolutie - bezit een rechtstreeks belang van 56,36% in Telenet Group Holding SA / NV (exclusief eventuele eigen aandelen die deze laatste van tijd tot tijd in zijn bezit heeft).

Telenet