1.000.000 mobiele klanten. Thanks, a million!

Na 10 jaar op de markt als mobiele speler, bereikte Telenet de kaap van 1 miljoen mobiele telefonieklanten.

Om deze mijlpaal in de verf te zetten, besloot het bedrijf zijn eerste 500 mobiele klanten te bedanken met een doosje pralines. Enkele medewerkers van het contactcenter gingen op pad om persoonlijk de Mechelse klanten van het eerste uur te bedanken.

“Het zijn alle bestaande klanten die ervoor zorgen dat we nu 1 miljoen mobiele klanten hebben,” klinkt het bij Telenet. “Daarom zetten we hen graag in de bloemetjes!”

Het aantal mobiele klanten verdubbelde in de laatste drie jaren. In bijlage vindt u een volledig overzicht van de mobiele activiteiten van de afgelopen 10 jaar.

Isabelle Geeraerts Woordvoerster, Telenet,Telenet
Over Telenet

Telenet Group is een onderdeel van Telenet Group Holding nv en is genoteerd op Euronext Brussel onder ticker symbool TNET. Voor meer informatie, surf naar www.telenet.be. Liberty Global - 's werelds grootste internationale tv- en breedbandbedrijf, investeert, innoveert en versterkt mensen in meer dan 10 landen in Europa om optimaal gebruik te maken van de digitale revolutie - bezit een rechtstreeks belang van 56,36% in Telenet Group Holding SA / NV (exclusief eventuele eigen aandelen die deze laatste van tijd tot tijd in zijn bezit heeft).

Telenet