1/8e finale Conference League: Molde - Club Brugge, LIVE op Play 5

Kan Club Brugge de goede prestatie van afgelopen weekend tegen KRC Genk verderzetten in de Conference League ontmoeting tegen Molde FK ? Een overwinning in Noorwegen kan de positie van de Club Brugge trainer Ronny Deila terug wat sterker maken. Donderdag om 18u20 op Play 5 ontvangt Gilles De Coster analisten Olivier Deschacht en Jacky Mathijssen in de studio, het commentaar vanuit Noorwegen is van Bart Raes & Geert De Vlieger.

Op Play Sports kan je terecht voor onze Belgen in buitenlandse loondienst. Kan Romelu Lukaku met Roma het verschil maken tegen Brighton? Bekijk het LIVE op Play Sports 1 om 18u40.

En wat doet Yoeri Tielemans met Aston Villa op bezoek in Amsterdam bij Ajax ? Volg het op Play Sports 2 vanaf 18u40.

Komt Cyriel Dessers bij Rangers in het veld op bezoek bij Benfica ? Dat weten we om 20u55 op Play Sports 2.

Omstreeks 23u neemt Dennis Xhaët u aan de hand doorheen de hele Europese voetbalavond in het Europa & Conference League Highlights Magazine op Play Sports 1.

Donderdag 7 maart

18u20, Play 5: Studio LIVE, Conference League: Molde - Club Brugge