3X3 World Tour Basketbal LIVE & exclusief op Play Sports!

Weet je nog toen heel België op de Olympische Spelen in Tokio verliefd werd op 3x3 basketbal? Wel, dat komt goed uit, want vanaf zondag kan je daar nog meer van zien op Play Sports! Dan start de FIBA 3X3 World Tour in Utsunomiya, Japan. De beste 3x3-spelers van de wereld trekken het hele jaar lang van de ene wereldstad naar de andere om het daar tegen elkaar op te nemen. En daar zijn ook onze Belgen bij. De mannen van de Belgian Lions spelen dit jaar onder de naam Team Riffa en behoren tot de absolute wereldtop. Wat zij allemaal kunnen, kan u vanaf zondag LIVE & exclusief volgen op Play Sport! Spanning, spektakel en wedstrijden waar u geen seconde de aandacht bij kan verliezen met commentaar van Dennis Xhaët, Gil Meulemans & Jarno Boone.

Zondag 28 april, Play Sports 1, 08u40: 3X3 World Tour Utsunomyia

De FIBA 3X3 World Tour kalender 2024:

zondag 28 april: Utsunomiya, Japan

zaterdag 1 juni: Marseille, Frankrijk