Baanbrekende Apple Watch Series 6 en Apple Watch SE bij Telenet beschikbaar vanaf vrijdag 13 november

Telenet zal de Apple Watch Series 6 (GPS + Cellular) met revolutionaire wellness- en fitnessfuncties en de Apple Watch SE (GPS + Cellular), de ultieme combinatie van design, functionaliteit en waarde, aanbieden. Met de Apple Watch Series 6 en de Apple Watch SE ​ blijven de klanten altijd verbonden en kunnen ze bellen, sms’jes ontvangen en meer, ook zonder hun iPhone in de buurt. De Apple Watch Series 6 (GPS + Cellular) en de Apple Watch SE (GPS + Cellular) kunnen vanaf dinsdag 10 november 2020 besteld worden in pre-order en zullen vanaf vrijdag 13 november te koop zijn.

Bezoek vanaf 10 november https://toestellen.telenet.be voor alle details over de prijzen en beschikbaarheid.

De Apple Watch Series 6 pakt uit met een revolutionaire sensor en app* voor de meting van het zuurstofgehalte in het bloed. Deze geven de gebruikers nog meer inzicht in hun algemene welzijn. Er zijn ook opmerkelijke verbeteringen van de hardware, met onder meer een sneller S6 System in Package (SiP) en een next-gen 'always-on' hoogtemeter die 24 uur per dag de hoogte in real time weergeeft. De Apple Watch Series 6 is er in een knap palet van nieuwe kasten en bandjes, met onder meer nieuwe blauwe en rode aluminium opties voor de kast. WatchOS 7 monitort de slaap, detecteert automatisch het handen wassen, heeft nieuwe types work-outs en nog veel meer. Alles om klanten aan te sporen om op nieuwe manieren actiever te zijn, verbonden te blijven en hun gezondheid beter te beheren.

De Apple Watch SE verpakt de essentiële functies van de Apple Watch in een modern design dat de klanten aanspreekt – voor een betaalbare prijs. De Apple Watch SE is er in drie knappe afwerkingen met een kast van 100 % gerecycled aluminium. Het heeft de grootste, geavanceerdste Retina-display en dezelfde versnellingsmeter, gyroscoop en 'always-on' hoogtemeter als de Apple Watch Series 6. WatchOS 7 helpt klanten om verbonden te blijven, actiever te zijn en hun gezondheid in de gaten te houden met een ingebouwd kompas voor buitenactiviteiten, valdetectie en meer.

De baanbrekende eSIM-technologie is nu beschikbaar voor de klanten van Telenet, die de vrijheid krijgen om met enkel en alleen hun Apple Watch verbinding te maken met het Telenet-netwerk. Met ‘Telenet One Number’ kunnen klanten de mobiele data, belminuten en sms’jes van hun mobiele abonnement nu met hun smartwatch ‘delen’. Telenet neemt ‘Telenet One Number’ op in de bundels WIGO, YUGO en KLIK. Telenet-klanten kunnen deze technologie gebruiken met de nieuwe Apple Watch Series 6, die ze via ‘Telenet Klantenprijs’ met korting kunnen kopen.

Apple Watch Cellular bij Telenet, vanaf € 329.
​- Bezoek vanaf 10 november https://toestellen.telenet.be ​ voor meer informatie over de prijzen en dataplannen.
​- Bezoek www.apple.com voor meer informatie over de producten van Apple.

*De meting van het zuurstofgehalte in het bloed is niet bedoeld voor medisch gebruik, met inbegrip van zelfdiagnose of raadpleging bij een arts; ze is uitsluitend ontworpen met het oog op algemene fitness en welzijn.