Bootje varen met Zeger Van Noten, Sven De Ridder of Omdathetkan Soundsystem

Vanaf 2 mei kan je gratis jouw middagje op het water reserveren in het park van Beervelde – inclusief Telenet ONE.

Heb jij ondertussen ook alle parken in jouw buurt uitgewandeld? Dan is er goed nieuws: Telenet slaat de handen ineen met Paradise Down By The Lake, en biedt de hele maand mei gratis te boeken vlotjes aan om in het park van Beervelde rond te dobberen. De aanleiding? Telenet lanceert op 27 april ONE, één nieuwe verbinding waarbij WiFi en 4G één worden. Telenet werkte samen met drie ambassadeurs om te laten zien wat er allemaal mogelijk is als je niet op je dataverbruik hoeft te letten. Zeger Van Noten, Omdathetkan Soundsystem en Sven De Ridder bieden je elk een unieke ervaring aan. Dat betekent dat jij en je buitenbubbel op het water zorgeloos zullen kunnen genieten van je gestreamde film, een rustige outdoor office, party playlist of sportsessie. Geen zeebenen? De Telenet ONE to go-truck takeaway zal de hele maand mei rondtrekken door Vlaanderen en Brussel. Daar haal jij gratis je pocket wifi plus rugzak vol verrassingen af, zodat je bij jou in de buurt buiten kunt werken, sporten, dansen of streamen. Zin om het uit te proberen? Surf dan naar https://one2go.telenet.be

Bootcamp met Zeger Van Noten

Ben je het beu om hele dag achter je PC te zitten? Dan is de bootcamp van digitale personal trainer Zeger en Fitchannel coach Wout Verhoeven dé oplossing. Zeger werd bekend door het Eén programma Kamp Waes en veroverde zo de harten van TV-kijkend Vlaanderen. Voor deze bootcamp heb je geen legerboots en camo-outfit nodig. Een goede portie goesting is genoeg (en misschien een flesje water voor achteraf).

Ik ben zo blij dat ik eindelijk nog eens met een leuke reden naar buiten kan. Vergeet me zeker niet te taggen in je eigen bootcamp. We gaan een beetje afzien maar vooral fun hebben! Let’s go!
​- Zeger Van Noten

Silent disco met Omdathetkan-soundsystem

Is het met je festival-afkick-verschijnselen inmiddels zo erg geworden dat je zelfs de geur van verschraald bier mist? Dan is het silent discopakket meer iets voor jou. Jasper Donkers, TikTok sensatie en beter bekend onder zijn DJ alias Omdathetkan-soundsystem, heeft een set ontwikkeld die jong en oud gegarandeerd aan het dansen krijgt. Van Gen Z tot Boomer-generatie, iedereen zal eraan moeten geloven. Koptelefoon op, wereld uit en gaan!

Ze vroegen slechte dansmoves, ze zullen slechte dansmoves krijgen!
​- Jasper Donkers

Bingewatchen met Sven De Ridder

De filmliefhebbers worden zeker niet vergeten. Sven De Ridder is speciaal voor deze gelegenheid diep in de streamingplatformen gedoken om zijn Top 5: Films die je buiten moet zien-lijst samen te stellen. Films kijken in uw zetel is zo lockdown 2020. Met One kan je al je lievelingsfilms kijken op de trein, in het park of gezellig met wat vrienden op een terras. Lekker drankje en wat popcorn erbij, meer moet dat niet zijn.

Film is mijn passie, ik moest er dus geen 2 keer over nadenken om mee te doen. Ik zie mezelf al gezellig buiten zitten met vrienden of familie, met een straffe film op de achtergrond. Sommige films komen gewoon beter tot hun recht onder een sterrenhemel.
​- Sven De Ridder

ONE-afhaalpakketten, net zoals afhaalmaaltijden maar net dat tikkeltje leuker!

Zin gekregen om ONE uit te testen? Vanaf 3 mei zullen de Telenet ONE to go-afhaalpakketten te vinden zijn Antwerpen, Gent, Kortrijk, Mechelen, Leuven, Brussel en Hasselt. Je mag de verschillende pakketten met maximaal 9 anderen uittesten.

2/05 en 3/05: Brussel - Park van Gaasbeek (Parking Gaasbeek)
​5/05: Leuven - De Hoorn (Terras De Hoorn)
​11/05: Hasselt - Corda Campus (Parking Corda Campus)
​15/05: Boom - De Schorre (Parking De Schorre)
​16/05: Brussel - Tour & Taxis (Parking Tour & Taxis)
​18/05: Gent - Dok Noord (Bar Bricolage)
​22/05: Antwerpen - Park den Brandt (Koetshuis-Noord)
​23/05: Oostende - Maria Hendrikapark (Parking Koninginnehof)
​26/05: Mechelen - Kruidtuin (Ice Skating Mechelen)
​28/05: Genk - Molenvijverpark (Parking M Hotel)

Elk pakket bevat sowieso ONE-internet, een high performance powerbank en een ergonomisch kussen. Kies je voor het streamingpakket, dan ontvang je een rugzak gevuld met handige zitjes, een iPad met toegang tot Streamz+, Yelo, Disney+, Netflix en natuurlijk popcorn. Het office pakket bevat een handige standing desk en headset, om al je Zoom calls te kunnen volgen. Het silent disco pakket biedt natuurlijk een silent disco koptelefoon set, een iPad en een bellenblaasmachine aan. Ga je de sportieve tour op, dan krijg je een rugzak met een speaker, een sportmatje, resistance bands, iPad en tripod, een proteïnereep en een flesje water.

Vanaf 27/04 kan je via https://one2go.telenet.be  een tijdslot voor de vlotjes reserveren.

Beschikbare tijdvakken:

• 13u - 17u
  • 13u30 - 17u30
  • 18u - 21u
  • 18u30 - 21u30

Op de vlotjes zijn maximum 4 personen toegestaan. De vlotjes zijn de hele maand mei (vanaf 2/05) gratis uit te proberen.