De fusie tussen Eltrona en SFR-Coditel is formeel afgerond

Woensdag 1 april 2020 - Eltrona [1] en Telenet Group Holding NV (Telenet Group Holding) (Euronext Brussel: TNET) maken vandaag bekend dat de fusie waarbij de activiteiten van SFR-Coditel [2], dat eigendom is van Telenet BV, een dochtervennootschap van Telenet Group Holding, gecombineerd worden met de activiteiten van Eltrona, formeel is afgerond. Deze fusie bevestigt het strategische partnership tussen de aandeelhouders van Eltrona en Telenet. Post Luxembourg, sinds 1998 aandeelhouder van Eltrona, heeft haar belang van 34% verkocht aan Telenet, waardoor na de fusie de ‘founding’ aandeelhouders 50% +1 van de aandelen, en Telenet 50% -1 van de aandelen van de gefuseerde entiteit zullen bezitten.

Wat Telenet betreft, houdt de transactie ook in dat de activiteit niet langer zal worden geconsolideerd in haar resultaten.

Voor meer informatie: https://press.telenet.be/eltrona-neemt-de-activiteiten-in-luxemburg-over-van-sfr-coditel-eigendom-van-telenet#

Persbericht Final CP closing NL Eltrona.pdf - 107 KB

Nieuws Financieel
Over Telenet Group NV

Telenet Group is een onderdeel van Telenet Group Holding nv en is genoteerd op Euronext Brussel onder ticker symbool TNET. Voor meer informatie, surf naar www.telenet.be. Liberty Global - één van 's werelds grootste geconvergeerde video-, breedband- en communicatiebedrijven - innoveert en versterkt mensen in zes landen in Europa om optimaal gebruik te maken van de digitale revolutie. Liberty Global bezit een rechtstreeks belang van 57,9% in Telenet Group Holding SA/NV (exclusief eventuele eigen aandelen die deze laatste van tijd tot tijd in zijn bezit heeft).

Telenet Group NV