Eerste beelden van Amber, Kyra, Leyla, Vincent en Wout in seizoen zes van D5R

Vanaf 24 juni in Play (en dus ook Play More) van Telenet

Na het uitzonderlijke succes van het vijfde seizoen - meer dan 5 miljoen views op alle platformen, zonder lineaire uitzending – maakt de populaire tienerserie D5R zijn terugkeer met een gloednieuw zesde seizoen. Vanaf 24 juni zullen meteen alle afleveringen van het nieuwe seizoen beschikbaar zijn in Play (en dus ook Play More) via de Telenet TV-theek. Ontdek hier alvast exclusief de trailer van D5R seizoen 6.

Seizoen vol uitdagingen

In het zesde seizoen zien we Wout (Sander Provost) zijn studies opgeven door zijn studentenjob in de horeca en daardoor keert hij terug naar zijn ouderlijke huis in Vilvoorde. Kyra (Liandra Sadzo) gaat gebukt onder de zware druk van haar volgers op social media. Haar verborgen relatie met een docent maakt het er niet makkelijker op. Voor Leyla (Angela Jakaj) hangt er nieuwe liefde in de lucht na de breuk met Jan. Maar als haar nieuwe vriend een stapje verder wil, worstelt ze met haar eigen geloofsovertuiging. Vincent (Thijs Antonneau) kwam vorig seizoen eindelijk uit de kast en zit met zijn vriend Jonas op een goeie wei. Verleiding komt voor hem echter uit een onverwachte hoek wanneer hij heel onschuldig een eerste gokje waagt. Tenslotte heeft Amber (Jamie-Lee Six) zichzelf door haar perfectionistische studiedruk opgezadeld met een pillenverslaving. De ‘vriend’ die haar dit heeft aangesmeerd blijkt gevaarlijker dan gedacht. De vriendschap tussen de vijf komt onder druk te staan...

'D5R' is een coproductie van Warner Bros ITVP België, Telenet en C&A, in samenwerking met MNM. Het zesde seizoen van de jeugdreeks wordt opnieuw geregisseerd door Mathijs Dekyvere, en alle 12 afleveringen zullen vanaf 24 juni beschikbaar zijn op Telenet Play.

Gepubliceerd op donderdag 13 juni.

Play More van Telenet is een uitbreiding op Play. Alle titels beschikbaar voor abonnees van Play van Telenet zijn dus ook beschikbaar voor abonnees van Play More.

Eline Van Hooydonck
Eline Van Hooydonck Communication Advisor, oona agency