John Porter deelt zijn playlist voor de zomer 2016

Vorige week kondigde BASE de ‘zomer van muziek’ aan. John Porter, CEO van Telenet, wil van deze zomer écht een zomer vol muziek maken en deelt vandaag zijn playlist ‘zomer 2016’.

Net als andere jaren zullen we opnieuw aanwezig zijn op de grootste festivals. We nemen specifieke maatregelen om een optimale mobiele ervaring te garanderen en ervoor te zorgen dat onze klanten kunnen blijven bellen, ook in een noodsituatie. Maar deze zomer gaan we nog veel verder. Alle BASE postpaid klanten kunnen deze zomer gratis én onbeperkt naar hun favoriete muziek luisteren en hun favoriete video’s bekijken: de mobiele data die verbruikt worden via de apps van YouTube, Spotify en Deezer worden tussen 24 juni en 30 september niet aangerekend (klik hier voor meer info). John Porter, CEO van Telenet, wil van deze zomer écht een zomer vol muziek maken en deelt vandaag zijn playlist ‘zomer 2016’.

Vakantie bij de Porters? Dat is zon, barbecues en muziek. “Ik denk dat playlists maken een van mijn favoriete bezigheden is.”, vertelt John Porter. Zelf luistert hij dagelijks naar zijn favoriete muziek via Spotify Premium. “Ik heb zo’n 20 afspeellijsten waar ik geregeld tussen kan afwisselen. Ik pas mijn afspeellijsten ook voortdurend aan wanneer ik nieuwe singles ontdek.”

“Ik heb geprobeerd om niet te old-fashioned te zijn”, waarschuwt John Porter… die van de gelegenheid gebruik maakt om ‘Two Another’ hier te introduceren. “Dat is de groep van mijn zoon! Ze hebben bijna 400 000 views op YouTube met hun nieuwe hit ‘Keeping me under’. Ze worden steeds bekender in Londen”.

Hieronder de zomerlijst van John Porter. Bij elk gekozen nummer geeft hij ook kort aan waarom.

Men at work – Down Under – “Hoe kan je immers niet van Australië houden?”

The Cat Empire – Sly – “De beste festivalmuziek ooit! En ook steeds bekender in België.”

John Butler trio – Better Than – “Een Amerikaan die opgegroeid is in Australië. What else? »

Angus & Julia Stones – Grizzly Bear“Broer en zus, afkomstig van de wijk in Australië waar ik ook opgegroeid ben.”

Emma Bale (Lost Frequencies Edit) – Run “Een jonge Vlaamse zangeres. Met een Belgische producer.”

Intergalactic Lovers – Northern Rd – “De mix van elektrische en akoestische gitaar… I love it!”

Hooverphonic – Badaboum – “Zo cool! Zo cool als België maar kan zijn!”

Soulwax - NY Excuse – “Terug naar de basis.”

Circa Waves – T-shirt Weather “DE zomerhit bij uitstek! »

The Vaccines – Wetsuit“Nog een groep die meer in België gewaardeerd wordt dan in hun eigen thuisland!”

Cake – Short skirt / Long jacket“De nineties aan de Westkust…”

Real Estate - Talking Backwards“Ik dacht dat ik hen had ontdekt… Tot ik dat liedje ineens overal hoorde.”

The Whitest Boy Alive – Burning“DE Europese band bij uitstek. Verdwenen maar nog lang niet vergeten!”

The Dandy Warhols – Bohemian Like You – “Portland Oregon… De hippie hoofdstad.”

Gomez – See the World“Alsjeblieft, speel dit later op mijn begrafenis.”

Seal – My Vision“Een echte theme song.”

Jake Bugg – Lightning Bolt – “Zoveel ‘electric energy’ van een 18-jarige!”

Little Feat - Time Loves a Hero“Sorry, maar de seventies verdienen nog steeds véél respect!”

The Who - Behind Blue Eyes“Een echte theme song nr. 2!”

Florence + The Machine - Ship to wreck – “Ik heb hen al live gezien!”

Dr John - Rigth Place, Wrong Time“I Looove New Orleans”

Kendrick Lamar – I“Diepzinnig.”

Two Another - Keeping me Under“Dit is de groep van mijn zoon. Delen aub! ;)”

Netsky – Rio – “Fantastisch. Ik krijg telkens het gevoel dat ik in Brazilië ben.”

Bossa Nova - Essa Moça Tá Differente“Jep, ik ben in Brazilië!”

The Allman Brothers Band - Little Martha“Zo instrumentaal… één van de grootste Amerikaanse groepen allertijden! Formidabel!”

Francois Bailly Telenet