Live topvoetbal. Niet te missen achtste finales Europa League op Play Sports

Donderdag 9 maart krijgen we in de Europa League opnieuw een duel der unionisten: Union uit Berlijn tegen Union uit Sint-Gillis. In de groepsfase wonnen ze elk één keer met het kleinste verschil, nu is het do-or-die in de achtste finales. Afspraak om 18u20 op Play Sports 1. KAA Gent rekende in de Ghelamco af met Qarabag. De volgende opdracht heet Basaksehir met oude bekenden als Lucas Biglia, Adnan Januzaj en Stefano Okaka. AA Gent – Basaksehir, vanaf 20u45 op Play 6.

Premier League

Daarnaast op Play Sports ook aandacht voor de smaakmakers uit de Premier League: Man. United ontvangt Betis en Arsenal trekt naar Sporting Lissabon. En scoort Michy Batshuayi voor Fenerbahce in Sevilla? Om de Europese avond compleet te maken krijgt u alle hoogtepunten gebundeld in ons magazine vanaf 23u10 op Play 6.

Donderdag 9 maart 2023

Play Sports 1