Nieuw bij Play Sports: Roeselare en Maaseik in Champions League Volley

Volg vanaf woensdag 1/12 alle wedstrijden van de Belgische teams tot in de finale

Mechelen, dinsdag 30 november 2021 – Wie volleybal zegt in Vlaanderen, komt al snel uit bij Roeselare en Maaseik. Telenet Play Sports zal de wedstrijden van beide teams in de Champions League Volley uitzenden.

Morgen (woensdag 1/12) geeft Maaseik op Turkse bodem partij aan Ziraat Bankasi Ankara (Play Sports Open, vanaf 17u00), terwijl Roeselare in Duitsland de strijd aanbindt met Friedrichshafen (Play Sports Open, vanaf 20u00). Beide teams bevinden zich in de 4e ronde, die bestaat uit een groepsfase met 3 heen en 3 terugwedstrijden. Fans van Belgisch volley zitten dus gebeiteld voor minstens 12 wedstrijden van onze vertegenwoordigers op Europees niveau.

Bovendien zendt Play Sports ook de halve finales en de finale van de Champions League Volley uit, ongeacht of onze Belgische teams zich kwalificeren voor deze rondes. Commentaar bij deze wedstrijden wordt voorzien door Carlo Wilmots, Marc Willems en Dominique Baeyens.

Stefaan Kestens, verantwoordelijk voor Play Sports: “In een steeds veranderende wereld van sportrechten probeert Play Sports steeds het meest gevarieerde pakket voor de sportliefhebber aan te bieden. De toevoeging van top volley met de Champions League Volley 2022 sluit dan ook perfect aan bij het brede gamma sporten dat Play Sports aanbiedt. Via Play Sports Open kunnen klanten ook via het gratis sportkanaal enkele wedstrijden meepikken. Een mooie win-win voor het Belgisch volley en onze klanten.”

Speelschema (onder voorbehoud)