Play & Play More highlights september 2020

Alle titels uit Play zijn ook beschikbaar in Play More.

​Devils Sz. 1

Vanaf 22 september doorlopend beschikbaar in de TV-theek in Play en Play More.

McDreamy in de wereld van de ‘high finance’. Geen enkele rol die Patrick Dempsey in zijn leven nog speelt of die wordt vergeleken met zijn legendarische verschijning in ‘Grey’s Anatomy’. Daarom gooit Dempsey het in ‘Devils’ over een heel andere boeg en kruipt hij zelfs in de rol van absolute slechterik. In dit geval, een beenharde geldwolf. ‘Devils’ is een duistere en donkere thrillerserie over de financiële wereld waarin een groep makelaars van een investeringsbank stuit op een globale financiële samenzwering.

Synopsis

Een groep makelaars van een investeringsbank stuit op een globale financiële samenzwering. Met o.a. Patrick Dempsey uit 'Grey's Anatomy'.

The Third Day Sz. 1

Vanaf 15 september, elke dinsdag een nieuwe aflevering in Play en Play More in de TV-theek.

‘The Third Day’ is een nieuwe zesdelige mysterieuze thrillerserie van HBO met in de hoofdrollen Hollywoodkleppers als Jude Law en Naomi Harris. De serie bestaat uit tweede delen. In Summer wordt Sam op een mysterieus eiland aan de Britse kust geconfronteerd wordt met zijn eigen verleden en de grens tussen realiteit en fantasie steeds vager. In Winter ‘Winter’ – volgen we Helen op datzelfde eiland, zoekend naar antwoorden. Hoewel hun verhalen met elkaar vervlochten zijn, worden de twee nieuwkomers niet meteen verwelkomd door de eilandbewoners, die koste wat kost hun tradities willen behouden…

Synopsis

Een man en een vrouw bezoeken een mysterieus eiland voor de kust van Groot-Brittannie. De lokale bevolking is niet gek op buitenstaanders en probeert hun afgesloten bestaan hardnekkig te beschermen.

Batwoman Sz. 1

Vanaf 8 september doorlopend beschikbaar in de TV-theek in Play en Play More.

The Dark Knight heeft al meerdere filmtrilogieën gehad om te schitteren en ontelbare series om zijn zwarte outfits te showen. Nu is de tijd aangebroken voor de enige echte Batwoman om haar plaats in de spotlights op te eisen. Ruby Rose (‘Orange is the New Black’) kruipt in het bijpassende spandex-pakje. Haar grote tegenstander wordt niemand minder dan haar eigen vader, Jacob Kane, baas van de Crows, een soort privaat beveiligingsbedrijf/ondergronds leger dat optreedt als beschermers van Gotham City sinds Batman de stad heeft verlaten.

Synopsis

Kate Kane is uit op gerechtigheid. Ze begeeft zich in de straten van Gotham als Batwoman om de criminaliteit in de metropool aan te pakken.

Doom Patrol Sz. 2

Vanaf 1 september doorlopend beschikbaar in de TV-theek in Play en Play More.

Dit bizarre team van outcasts vormt een groep ‘superheroes’ zoals je nog maar zelden hebt gezien. Dit is de bende die missies aanneemt die te bizar zijn voor hun grote broer, de Justice League. ‘Doom Patrol’ is dan wel donker en grimmig, het barst ook van de waanzinnige humor en het ene na het andere WTF-moment. Brendan Fraser, Matt Bomer, Timothy Dalton, Diane Guerrero, April Bowlby en Joivan Wade keren terug in dit tweede seizoen waarin de superheldenbende nog steeds rondloopt als kleine LEGO-figuurtjes, Larry hen terug groot probeert te maken en de ‘gang’ zich probeert aan te passen aan Dorothy en haar ‘powers’.

Synopsis

De leden van de Doom Patrol moeten een manier vinden om terug groot te worden, Niles sukkelt met zijn gezondheid en de jonge Dorothy vormt een krachtig gevaar.

Love Life Sz. 1

Vanaf 14 september doorlopend beschikbaar in de TV-theek in Play en Play More.

Anna Kendrick zoekt een lief. Deze tiendelige romantische dramaserie van HBO laat ons telkens gedurende een half uurtje meekijken naar de liefdesperikelen van Darby Carter (rol van Anna Kendrick) in het bruisende New York. Elke aflevering zijn we getuige van een nieuwe romance, een nieuw vriendje die wel eens de prins op het witte paard kan zijn. ‘Love Life’ is een verhaal over doorzettingsvermogen, menselijke contacten en hoe de mensen waarvan we houden ons leven kleuren. Het eerste seizoen werd een hit, een tweede seizoen werd al aangekondigd.

Synopsis

Darby Carter probeert tijdens haar twenties een mooie balans te zoeken tussen werk en romantiek in New York, maar die zoektocht verloopt niet altijd van een leien dakje.

Trailer

Alle titels uit Play zijn ook beschikbaar in Play More.

Jumanji: The Next Level

Vanaf 12 september
​Première op 12/09 om 21u op Play More Cinema. Doorlopend beschikbaar in de TV-theek.

‘Jumanji: Welcome to the Jungle’ is van begin tot eind een wervelende, spannende, grappige en nostalgische avonturenfilm waarin een stel tieners plotseling in het gelijknamige videospel terechtkomen en de gedaante aannemen van Dwayne Johnson, Jack Black, Karen Gillian en Kevin Hart. ‘The Next Level’ is opnieuw zo’n lekker Indiana Jones-achtige avonturenfilm met dezelfde acteurs, maar het spel is deze keer helemaal anders. De spelers moeten de gevaren trotseren in diverse gebieden, van dorre woestijnen tot aan besneeuwde bergtoppen. Awkwafina, Danny Glover en Danny DeVito vullen de indrukwekkende cast aan.

Synopsis

Wanneer Dr. Smolder Braveston en co. terugkeren naar Jumanji om iemand van hen te redden, ontdekken ze dat niets is wat ze vooraf hadden verwacht.

1917

Vanaf 27 september
​Première op 27/09 om 21u op Play More Cinema. Doorlopend beschikbaar in de TV-theek.

Regisseur Sam Mendes heeft al wat moois afgeleverd – ‘American Beauty’, ‘Skyfall’ – en ook ‘1917’ is een filmbeleving die je niet snel zal vergeten. In wat lijkt als één continu shot, neemt de camera je mee naar Noord-Frankrijk, in de loopgraven en middenin het aartsgevaarlijke strijdtoneel van de Eerste Wereldoorlog. Mendes en cinematograaf Roger Deakins zetten de kijker letterlijk middenin de chaos. Dat levert nagelbijtende spanning op, stevige schrikmomenten, verrassingen, maar ook een aantal kleine, stillere, maar daarom niet minder krachtige momenten. Een absolute must see!

Synopsis

Op het hoogtepunt van de Eerste Wereldoorlog krijgen twee jonge, Britse soldaten een schijnbaar onmogelijke missie toegewezen. In een race tegen de klok moeten ze vijandelijk gebied oversteken.

Charlie’s Angels

Vanaf 26 september
​Première op 26/09 om 21u op Play More Cinema. Doorlopend beschikbaar in de TV-theek.

Een nieuwe generatie Angels. Je had de beroemde reeks met Farrah Fawcett uit de jaren 80 en de twee Charlie-films begin jaren 00 met Cameron Diaz, Lucy Liu en Drew Barrymore. Deze keer spelen Kristen Stewart, Naomi Scott en Ella Balinska drie slimme, onbevreesde en hoogopgeleide vrouwen die werken voor de mysterieuze Charles Townsend. Wanneer een jonge ingenieur een gevaarlijke technologie ontwikkelt, worden de dames ingeroepen om de wereld te redden. Verwacht je aan een stevige portie actie, humor en glamour!

Synopsis

Drie vrouwelijke privédetectives ondernemen een levensgevaarlijke missie waarin ze diverse landen aandoen en als een echt team leren samen te werken.

Les Misérables

Vanaf 25 september
​Première op 25/09 om 21u op Play More Cinema. Doorlopend beschikbaar in de TV-theek.

Welkom in de hel van de Parijse banlieues. Nee, dit is niet een verfilming van het beroemde boek van Victor Hugo. Hoewel in deze versie ook de sociale ongelijkheid een hoofdthema is, maakte de Franse regisseur Ladj Ly met deze prent een pijnlijk, maar rauw realistisch drama over het leven in de Parijse banlieues. Politieman Stéphane is onze ‘gids’ in wat hijzelf op het einde van de film zijn ‘ergste dag ooit’ bestempelt. Winnaar van de Juryprijs op het Filmfestival van Cannes en genomineerd voor de Oscar voor Beste Buitenlandse Film.

Synopsis

Een kersverse flik wordt mee op sleeptouw genomen in Montfermeil, een wijk waar de spanningen tussen verschillende groepen hoog oplopen.

GALLERIJ

Meer foto's van recente series kan je vanaf nu ook vinden via de online beeldbank van Telenet Play: https://press.telenet.be/media

Eline Van Hooydonck
Eline Van Hooydonck Communication Advisor, oona agency