Play Sports blikt vooruit naar spionkop voor scheidsrechters in Fanatico

Vanavond trapt Play Sports de 2e seizoenshelft van Fanatico af. In de nieuwe aflevering kruipen de presentatoren vanavond in de huid van een assistent-scheidsrechter. Hiermee blikken ze vooruit naar de Fanatico supportersactie voor de scheidsrechters tijdens KV Mechelen – KV Kortrijk. Verder verwelkomen ze Wout Van Aert en Paul Herygers.

Vooruitblik Fanatico REF-Side
In de Fanatico-aflevering, vanavond te zien om 23u op Play Sports HD1, blikken Arjan en Pauwel op hun eigen manier vooruit naar de Fanatico REF – SIDE, de spionkop die voor de scheidsrechters zal supporteren komende zaterdag tijdens de match KV Mechelen – KV Kortrijk. Voor één wedstrijd kruipen ze in de huid van assistent-scheidsrechter. Postbode Patrick Cuypers, een scheidsrechter met twintig jaar ervaring in de provinciale reeksen, neemt de jonge reporters onder zijn hoede. Na een korte stoomcursus vlak voor de wedstrijd worden Arjan en Pauwel meteen aan het werk gezet in de topper Tielt-Winge 3000 B tegen KFC Rapide Wezemaal B in vierde provinciale.

Verder nog in de uitzending
Wout Van Aert kiest zijn favoriete momenten uit een memorabel seizoen en deelt foto's van achter de schermen bij zijn team Crelan-Vastgoedservice. Paul Herygers verklaart zijn liefde aan jeugdheld Roland Liboton en de T3 is terug van weggeweest. Hij doet deze week het shirt aan van AA Gent en neemt de verdediging van zijn coach Hein Vanhaezebrouck op, die deze week de wind van voren kreeg in de pers.

Over Fanatico
Fanatico is een sportprogramma op Play Sports van Telenet. De ploeg jonge reporters brengen wekelijks een frisse en eigenzinnige kijk op de sportactualiteit. Fanatico is elke donderdag te zien op Play Sports HD1.

Nina Mallants Woordvoerster, Telenet
Over Telenet Group NV

Telenet Group is een onderdeel van Telenet Group Holding nv en is genoteerd op Euronext Brussel onder ticker symbool TNET. Voor meer informatie, surf naar www.telenet.be. Liberty Global - 's werelds grootste internationale tv- en breedbandbedrijf, investeert, innoveert en versterkt mensen in meer dan 10 landen in Europa om optimaal gebruik te maken van de digitale revolutie - bezit een rechtstreeks belang van 57,3% in Telenet Group Holding SA / NV (exclusief eventuele eigen aandelen die deze laatste van tijd tot tijd in zijn bezit heeft).

Telenet Group NV