Telekitty en Spionkop uitvoerig getest

Zijn HeyHey Apps en Spionkop klaar om hun apps te lanceren? Beide start-ups namen de proef op de som bij een enthousiast maar kritisch testpubliek.

Hey Hey Apps ging met hun Telekitty-app op de koffie bij kattenblogster Lizzie. De mannen van Spionkop trakteerden dan weer een groep vrienden op een avondje voetbalplezier. In onderstaande video's zie je de ervaringen van hun 'minimum viable product' tests. Volg alle Telenet Kickstart start-ups op de voet via telenetkickstart.be.

Nina Mallants Woordvoerster, Telenet,Telenet
Over Telenet Group NV

Telenet Group is een onderdeel van Telenet Group Holding nv en is genoteerd op Euronext Brussel onder ticker symbool TNET. Voor meer informatie, surf naar www.telenet.be. Liberty Global - 's werelds grootste internationale tv- en breedbandbedrijf, investeert, innoveert en versterkt mensen in meer dan 10 landen in Europa om optimaal gebruik te maken van de digitale revolutie - bezit een rechtstreeks belang van 57,3% in Telenet Group Holding SA / NV (exclusief eventuele eigen aandelen die deze laatste van tijd tot tijd in zijn bezit heeft).

Telenet Group NV