Telenet installeert Netflix op voorlaatste generatie digicorders

Telenet-klanten die beschikken over de voorlaatste generatie digicorders (model AD2200, zwart met witte power-toets) kunnen vanaf 23 juni Netflix kijken via hun decoder. Het gaat om zo’n 700.000 toestellen die hiervoor in aanmerking komen. De update wordt automatisch uitgerold.

Tot nu was Netflix enkel beschikbaar op de nieuwste Telenet TV box. Door softwareontwikkelingen werd het mogelijk de streamingdienst ook te integreren op de vorige generatie digicorders. Klanten krijgen hierdoor ook met deze decoders een ‘one stop shop’ voor hun televisie- en entertainmentervaring.

Klanten kunnen Netflix openen via de app  in het menu of door naar kanaal 600 te zappen. Alle betrokken klanten worden via mail of brief op de hoogte gebracht.

Over Telenet Group NV

Telenet Group is een onderdeel van Telenet Group Holding nv en is genoteerd op Euronext Brussel onder ticker symbool TNET. Voor meer informatie, surf naar www.telenet.be. Liberty Global - één van 's werelds grootste geconvergeerde video-, breedband- en communicatiebedrijven - innoveert en versterkt mensen in zes landen in Europa om optimaal gebruik te maken van de digitale revolutie. Liberty Global bezit een rechtstreeks belang van 57,9% in Telenet Group Holding SA/NV (exclusief eventuele eigen aandelen die deze laatste van tijd tot tijd in zijn bezit heeft).

Telenet Group NV