Telenet-talent op weg naar internationale carrière

Inge Smidts, Senior Vice President Residential Marketing, wordt Chief Marketing Officer bij Liberty Global.

- Inge Smidts, Senior Vice President Residential Marketing van Telenet gaat vanaf 1 september aan de slag als Chief Marketing Officer bij Liberty Global. Jeroen Bronselaer, de huidige Vice President Product Entertainment, wordt de nieuwe Senior Vice President Residential Marketing van Telenet en lid van het Senior Leadership Team. De benoeming van Inge Smidts toont nog maar eens aan dat Telenet-talent hoog aangeschreven staat in de internationale kabel- en telecomwereld.

Inge Smidts, momenteel aan het hoofd van de Residential Marketingafdeling bij Telenet, zal de functie van Chief Marketing Officer (CMO) opnemen bij Liberty Global. Als CMO vertaalt Inge Smidts "de stem van de klant" in relevante klantvoorstellen en helpt ze alle Liberty Global-afdelingen om de beste connectiviteit, entertainmentproducten en services in hun markten aan te bieden.

John Porter, CEO van Telenet: "De promotie van Inge Smidts is een eerbetoon aan alle Telenet-talent en is een blijk van waardering voor onze succesvolle strategie. Onze nauwe banden met een internationale groep zoals Liberty Global scheppen fantastische kansen voor onze mensen. Samen met haar ervaren team slaagde Inge erin om briljante succesproducten als King en Kong, Whop en Whoppa, Play en Play More en - deze maand - Play Sports te lanceren. Ik wil Inge graag bedanken voor haar onvermoeibare inspanningen om Telenet uit te bouwen tot een innovatieve, klantgerichte onderneming."

Jeroen Bronselaer, momenteel Vice President Product Entertainment bij Telenet, zal Inge Smidts opvolgen als Senior Vice President Residential Marketing. Jeroen Bronselaer wordt lid van het SLT en zal rapporteren aan John Porter.

John Porter: "Het is mij een genoegen aan te kondigen dat Jeroen Bronselaer de functie van Senior Vice President Residential Marketing zal opnemen bij Telenet. Jeroen is een uitstekend manager met een stevige staat van dienst in de mediabranche en een sterke persoonlijkheid. Hij zal Telenet naar het volgende niveau van geconnecteerd entertainment loodsen. Ik wens Jeroen veel succes met zijn nieuwe uitdaging."

Deze benoemingen gaan in voege vanaf 1 september 2015. Inge Smidts blijft vanuit Mechelen werken.

Foto's beschikbaar via http://we.tl/UdXKltYeSE

Over Telenet

Telenet Group is een onderdeel van Telenet Group Holding nv en is genoteerd op Euronext Brussel onder ticker symbool TNET. Voor meer informatie, surf naar www.telenet.be. Liberty Global - 's werelds grootste internationale tv- en breedbandbedrijf, investeert, innoveert en versterkt mensen in meer dan 10 landen in Europa om optimaal gebruik te maken van de digitale revolutie - bezit een rechtstreeks belang van 56,36% in Telenet Group Holding SA / NV (exclusief eventuele eigen aandelen die deze laatste van tijd tot tijd in zijn bezit heeft).

Telenet