U keek weer massaal naar Game of Thrones

Telenet maakt de balans na het zevende seizoen van Game of Thrones. De serie is veruit de meest bekeken internationale serie uit het Play More aanbod.

Opmerkelijk aan Game of Thrones is dat zelfs bij het zevende seizoen er nog steeds kijkers inpikken en starten met het bekijken van seizoen 1. Meestal daalt het aantal kijkers per seizoen bij langlopende series.  Het zevende seizoen van Game of Thrones kreeg tot op dit moment 60% meer opvragingen per aflevering vergeleken met het vorig seizoen.

Isabelle Geeraerts Woordvoerster, Telenet
Over Telenet

Telenet Group is een onderdeel van Telenet Group Holding nv en is genoteerd op Euronext Brussel onder ticker symbool TNET. Voor meer informatie, surf naar www.telenet.be. Liberty Global - 's werelds grootste internationale tv- en breedbandbedrijf, investeert, innoveert en versterkt mensen in meer dan 10 landen in Europa om optimaal gebruik te maken van de digitale revolutie - bezit een rechtstreeks belang van 56,36% in Telenet Group Holding SA / NV (exclusief eventuele eigen aandelen die deze laatste van tijd tot tijd in zijn bezit heeft).

Telenet