Veldritfans zitten op de eerste rij bij Telenet

Veldritfans missen dit seizoen geen moment van de Hansgrohe Superprestige, de UCI-wereldbeker, het BK, EK, WK en de Bpost Bank Trophy. Deze crossen zijn deels te zien bij Sporza en deels bij Telenet op het opengestelde Play time-kanaal (op digitaal kanaal 11) en op Play Sports.

Link: Overzicht van alle crossen en via welk kanaal ze worden uitgezonden.

Tijdens de Hansgrohe Superprestige en de Wereldbeker krijgt Telenet productionele ondersteuning van de VRT en de beschikking over topcommentatoren zoals Michel Wuyts, Paul Herygers en Renaat Schotte. De veldritten van de Superprestige en de Wereldbeker die niet door Sporza worden uitgezonden, worden opengesteld op het Play time-kanaal (kanaal 11).

Play Sports-abonnees krijgen er nog heel wat extra’s bovenop. Zij genieten van de laatste wedstrijd van Sven Nys, de Sluitingsprijs Oostmalle, maar ook van de crossen in Erpe-Mere, Neerpelt, Kruibeke en een reeks andere losse wedstrijden. Tijdens de Hansgrohe Superprestige zorgt Play Sports bovendien voor nieuwe camerastandpunten en extra kanalen om ze te bekijken. Nadien zijn er in de studio ter plaatse diepgaande analyses, interviews en extra’s van achter de schermen.

Eerstvolgende uitzendingen:

26 en 27 september: start van het Vlaamse veldritseizoen

• Soudal Grote Prijs in Neerpelt op 26/9, vanaf 17.20 u live op Play Sports
  • Steenbergcross in Erpe-Mere op 27/9, vanaf 14.45 u live op Play Sports

4 oktober: start van de Hansgrohe Superprestige in Gieten (NL)

• Kijk vanaf 14.30 u live op Kanaal 11 en Play Sports

18 oktober: eerste Europese WB-manche in Valkenburg