Vliegende start voor HBO-reeks ‘Westworld’

Tweede aflevering Westworld en eerste aflevering Divorce uitzonderlijk nu vrijdag al beschikbaar

De nieuwe HBO-reeks ‘Westworld’ scheert hoge toppen in Play More. De eerste aflevering is, live met Amerika, beschikbaar sinds de nacht van zondag op maandag en bleek meteen een favoriet van de Play More kijker.

De eerste aflevering van ‘Westworld’ plaatste zich meteen in de top drie van meest succesvolle lanceringen van een HBO-serie in Play More. Alleen de eerste aflevering van Game of Thrones seizoen 5 en seizoen 6 wisten meer kijkers te lokken.

Gezien het succes van de reeks zijn we dan ook blij te melden dat HBO de tweede aflevering vrijdag al in preview aanbiedt. Ook de Play More-kijker zal dus uitzonderlijk al 2 dagen vroeger genieten van de nieuwe aflevering. Als extraatje bieden we op dat moment ook de eerste aflevering van de nieuwe reeks ‘Divorce’ met Sarah Jessica Parker aan, 2 dagen voor de officiële première.

Westworld, elke nacht van zondag op maandag om 3u in Play More – Tweede aflevering uitzonderlijk al beschikbaar in de TV-THEEK van Play More vanaf 8u ’s ochtends op vrijdag 7 oktober.

Over Westworld: Westworld is een pretpark waar bezoekers hun wildste dromen kunnen waarmaken. De wereld wordt bevolkt door geavanceerde, zeer intelligente robots. Wanneer de machines hun bestaan en menselijkheid in vraag stellen, loopt het flink fout in het park. Ondertussen laat een mysterieuze gast een spoor van geweld achter.

Divorce, elke nacht van zondag op maandag om 4u in Play More – Eerste aflevering uitzonderlijk al beschikbaar in de TV-THEEK van Play More vanaf 8u ’s ochtends op vrijdag 7 oktober.

Over Divorce: Frances wil dat haar leven en haar huwelijk een nieuwe weg inslaan. Ze beslist om een nieuwe start te nemen, maar dat blijkt geen gemakkelijke opgave. Ze belandt samen met haar echtgenoot in een lange, vermoeiende scheiding.

Isabelle Geeraerts Woordvoerster Telenet, Telenet
Over Telenet Group NV

Telenet Group is een onderdeel van Telenet Group Holding nv en is genoteerd op Euronext Brussel onder ticker symbool TNET. Voor meer informatie, surf naar www.telenet.be. Liberty Global - 's werelds grootste internationale tv- en breedbandbedrijf, investeert, innoveert en versterkt mensen in meer dan 10 landen in Europa om optimaal gebruik te maken van de digitale revolutie - bezit een rechtstreeks belang van 57,3% in Telenet Group Holding SA / NV (exclusief eventuele eigen aandelen die deze laatste van tijd tot tijd in zijn bezit heeft).

Telenet Group NV