Volle gas! Nieuwe Formule 1-seizoen gaat van start op Play Sports

De motoren kunnen weer brullen, de bolides vliegen en het drama mag opnieuw beginnen want het nieuwe Formule 1-seizoen gaat van start!

Er is één grote vraag dit jaar: kan iemand Max Verstappen en het oppermachtige Red Bull van de wereldtitel houden?

De grote uitdagers zijn opnieuw de rode wagens van Ferrari, met Charles Leclerc en Carlos Sainz. De Italianen hebben het sportieve beleid door elkaar gegooid en hopen zo de fouten van vorig seizoen te vermijden. Of Mercedes weer kan aansluiten bij de top is nog een groot raadsel, maar dat maakt de start van het ​ seizoen alleen maar boeiender. Dat is net zo met de strijd achter de topploegen. Alles ligt zo open dat voorspellen wat er gaat gebeuren onmogelijk is. En toch zullen Kris Wauters, Gert Vermersch, Stijn De Weert, Marc Goossens, Dennis Xhaet en Sam Dejonghe je alles tot in de details uitleggen en analyseren tijdens de LIVE-uitzendingen op Play Sports.

Voor de echte fans zendt Play Sports ook alle F2 (met onze landgenoot Amaury Cordeel) en F3 races LIVE uit. En op maandag fileren Dennis en Sam graag het hele weekend voor je in The Paddock, op Play Sports en op alle podcast platformen.

Zaterdag 4 maart, Play Sports 1

Maandag 6 maart, Play Sports 1 en op alle podcastplatformen

The Paddock, nabeschouwing GP Bahrein om 19u55

Niet voor publicatie:

Bovenstaande preview kan je overnemen via deze embedcode: <iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/rltXG1Sj8bQ" title="YouTube video player" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture; web-share" allowfullscreen></iframe>

Entertainment