BASE combineert zijn mobiele aanbod met internet en tv

Het eerste 100 % mobiele aanbod dat mobiele diensten aan internet en televisie koppelt vanaf 50 euro per maand

Maandag 15 februari 2021 Vanaf maandag 15 februari genieten BASE-klanten met een abonnement van € 15, € 20, € 29 of € 40 die voor TADAAM (standaard of premium) kiezen een voordeel van € 5 op hun BASE-factuur. De operator wil stap voor stap, op zijn eigen manier, toetreden tot de markt van de telecom bundels en is van plan zijn aanbod geleidelijk aan te passen en te verbeteren, afhankelijk van de behoeften van zijn klanten. Het aanbod is beschikbaar in het hele land, maar zal in eerste instantie alleen online te verkrijgen zijn, via de BASE website.

Om dit aanbod te ontwikkelen, heeft BASE ervoor gekozen om in te zetten op de kracht van zijn mobiele netwerk door de mobiele producten en diensten waaraan zijn klanten gehecht zijn te combineren met die van TADAAM. TADAAM is een soort ‘spin-in’ die in 2019 binnen Telenet werd opgericht en die met succes een internet- en televisie-oplossing aanbiedt op basis van mobiele technologie (4G). BASE en TADAAM blijven echter twee afzonderlijke merken met hun eigen producten, verkoopkanalen, facturatie en klantenservice.

Met dit 100 % mobiele aanbod combineert BASE het beste van beide werelden:

• Flexibiliteit: de klant kiest in alle vrijheid tussen de BASE- en TADAAM-abonnementen die het beste bij hem passen. Hij kan het TADAAM-abonnement te allen tijde opschorten, beëindigen of reactiveren.
  • Eenvoud: de klant installeert de modem en tv-box van TADAAM zelf in een handomdraai. Er is geen installateur of kabel nodig: al wat u nodig hebt, zijn twee stopcontacten en voldoende 4G-bereik. Aangezien het abonnement gekoppeld is aan de klant en niet aan zijn woonplaats, is het mogelijk om de TADAAM-modem en tv-box overal in België mee te nemen, of u nu een weekend in de Ardennen of een vakantie aan de kust wilt doorbrengen. De TADAAM TV-app, die toegang geeft tot alle inbegrepen kanalen op elk multimedia-apparaat (smartphone, tablet, smart-tv...), werkt ook in alle landen van de Europese Unie.
  • Een scherpe prijs: een besparing van € 5 per maand op uw BASE-abonnement wanneer de twee producten gecombineerd worden. Zo zal een BASE 15-klant die kiest voor het standaard TADAAM-product voor € 40 toegang krijgen tot alle diensten voor € 50 per maand (zie onderstaande tabel voor meer details over de verschillende beschikbare opties).
Volgens Gérald Demortier, verantwoordelijk voor het BASE-merk bij Telenet, waren er twee belangrijke redenen voor deze beslissing: "Enerzijds blijkt uit een enquête bij onze klanten duidelijk dat er vraag is naar een aanbod dat internet en tv combineert met hun mobiele diensten, dus het was belangrijk om hierop in te spelen. Anderzijds wilden wij, door ons toe te spitsen op een 100 % mobiele oplossing, de markt op onze eigen manier benaderen, door een aanbod voor te stellen dat dicht bij het DNA van ons merk staat, en dat op het hele grondgebied beschikbaar is. We hebben het volste vertrouwen in de hoge kwaliteit van ons mobiele 4G-netwerk, waarin we de afgelopen jaren fors hebben geïnvesteerd".

Om TADAAM optimaal te kunnen gebruiken, moet het 4G-bereik voldoende sterk zijn. Om dit na te gaan, heeft TADAAM de ‘TADAAM Positioning System’ app ontwikkeld. Zo kunnen klanten eerst het bereik meten voor ze TADAAM bestellen. Eens ze klant zijn, geeft de app ook de beste locatie voor de modem aan. ​

BASE x TADAAM

Voor meer informatie over de verschillende producten:

www.base.be/internettv

www.tadaam.be